Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muaha. Spilte Pro Evolution Soccer mot Tore nå. Aldri spilt det før, og han er veteran, så greide jeg, med fire røde kort, og en kløktig drøye-taktikk, å hale i land 0-0 etter ordinær tid og ekstraomganger. Så ble det straffekonk, og jeg hadde overtaket. Det endte 3-3, og det ble ekstrastraffer. Vi scoret begge på våre to første ekstrastraffer, og også Tore på sin tredje, men da jeg skulle ta min, sikta jeg nede til høyre, men den ******* fittedritten gjorde sånn at ballen gikk midt i mål, Tore redda, og jeg tapte! ****** heller.

Skrevet

Hihi. Nå skriver jeg på forumet med Mandrake Linux 9.2, og jeg må si at det likner (litt for?) mye på Windows, men jeg liker dette bedre enn de forrige gangene jeg har prøvd Linux. :)

Får se om jeg greier å legge inn programmer og sånn nå da.

Skrevet

soso: Hvorfor gidde å prøve linux når man klarer alt bedre med windows?

Har personlig bedre bruksområder for tia jeg har til overs enn det å prøve ut ting som går sakte :p

Skrevet

Straydog: Man leser hele tråden man vil poste i, før man poster i den! Hint, hint..

Forresten, burde du ikke bytte ut ordet optimistisk med pessimistisk i signaturen din? 0_o

Skrevet

Nei, burde forsåvidt ikke det. Men jeg burde muligens prøve å lære meg å tolke ironi riktig, samtidig som jeg er mer hjelpsom og mindre irritabel. Eller.no :p

Første skritt:

Thea = Candyfloss

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...