x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Vi har plenty av innleveringer og prøver hver uke... 10. klasse er fali... Endret 19. oktober 2004 av Blackslash
Staalkontroll Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Den kristne vitenskapsmannen Willie "Vanilli" Fjellskår reagerer med forskrekkelse og avsky på NASAs forsøk på å finne liv på Mars. - Bibelen forteller ikke om liv på andre steder enn jorden, derfor finnes det heller ikke liv verken på Mars eller på andre planeter i Universet, fastslår den anerkjente forskeren.
Staalkontroll Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 herregud.com er gøye saker. Jupp, for en fantasi dem som skriver dette må ha
Jooakim Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Vil man ha karakterene som trengs bør man gjøre de innleveringene lærerne gir oss. Jeg er nå på tredje året på allmennfag, og har omtrent aldri hatt en skriftlig innlevering. Skolen min liker muntlige framføringer. Og det passer egentlig meg bra. Vi har innlevering hver uke da , hadde du det sånn i GK ?
tor_erik Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Vil man ha karakterene som trengs bør man gjøre de innleveringene lærerne gir oss. Jeg er nå på tredje året på allmennfag, og har omtrent aldri hatt en skriftlig innlevering. Skolen min liker muntlige framføringer. Og det passer egentlig meg bra. Vi har innlevering hver uke da , hadde du det sånn i GK ? Nope. Vi hadde de riktige lærerene.
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Da stikker jeg på butikken en tur, skal bli godt med noe godt.
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Tolleiv, du æ 'kji enkel du. Matlei og vand, segafu! Burtskjemd, slik mamadalt. Koss ska're gå med deg? Snart ska'ru i kongens kleu kar, berre vent å sjå! Du finn ingen der som har sylkjihanska på! Endret 19. oktober 2004 av fredrikrb
Anette_ Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Vi har innlevering hver uke vi, enten i matte eller i fysikk.. Almenn suger, men jeg kunne egentlig ikke tenke meg å gå noen annen linje. Kunne kanskje valgt fag som markedsføring, sos øk og engelsk istedet for de jeg har valgt menmen.. jeg overlever. Står ihvertfall i fysikk, så var det bare å prøve på en skikkelig karakter på neste prøve da Vi skal ha heldags i fysikk vi, læreren fortalte til oss idag at han var såååå glad for at han fikk lov til å ha heldags for oss den dagen det skulle være heldags i engelsk. Gruer meg
x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Pinnella @ Vi har jo nesten 5 innleveringer og prøver hver uke!!! Og hvordan kan man da kombinere det med viktigere ting... som jobb, tennis, CS, forum osv... Endret 19. oktober 2004 av Blackslash
ahpadt Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Pinnella @ Vi har jo nesten 5 innleveringer og prøver hver uke!!! Og hvordan kan man da kombinere det med viktigere ting... som jobb, tennis, CS, forum osv... Planlegg bedre. Så ille er ikke tiende klasse.
x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Glemte jeg å si at jeg har lekse i alle fag også? EDIT: *Hoppe utfor stup* Jeg risikerer også og gå fra 5'ere til 3'ere fordi jeg ikke gidder å arbeide... Fane jeg må ta meg sammen! Live kommer til å gå til hælvete EDIT: 609 innlegg! Det er ikke noe spess med det! EDIT3: Dikky har 1337 innlegg Endret 19. oktober 2004 av Blackslash
ahpadt Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Glemte jeg å si at jeg har lekse i alle fag også? SÅ mye lekser hadde ikke jeg. *EDIT: Det er UMULIG at du har fremføringer flere ganger i uken. Endret 19. oktober 2004 av ahpadt
Earendil Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Blackslash: Alle skal følgje eit visst pensum med så og så mykje stoff, så eg tvilar på at du har noko særleg meir enn det eg hadde i tiande, og det var jo ikkje så utruleg mykje at det gjorde noko. Men det er mindre lekse på Media & Kommunikasjon, takk Gud for det.
Anbefalte innlegg