Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg kom faenmeg med i russestyret uten å vite det selv. Får man ikke noe knutegreier hvis man ligger med russepresidenten? For det er nemlig dama mi.

:dontgetit:

Skrevet (endret)
Jeg kom faenmeg med i russestyret uten å vite det selv. Får man ikke noe knutegreier hvis man ligger med russepresidenten? For det er nemlig dama mi.

:dontgetit:

Gratulerer med en gullfarget sjampanje-kork i luen ;)

Endret av sluffy
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Gratulerer med en gullfarget sjampanje-kort i luen ;)

Kork, mener du vel?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

I dag hadde jeg 2 timer på skolen, i morgen har jeg 4. Begynner å få dårlig samvittighet her.

Skrevet
I dag hadde jeg 2 timer på skolen, i morgen har jeg 4. Begynner å få dårlig samvittighet her.

som sagt, jeg kunne kjøpe pils til deg i oslo, si i fra hvor og når :p

*scary aldri møtt noen fra forumet før :p*

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
som sagt, jeg kunne kjøpe pils til deg i oslo, si i fra hvor og når :p

Will do.

Skrevet
Første "brukersystemer" time.... boring :p

Kan jo liksom 99% fra før av... hehe. Ikke Access da. Blir vel "spennende" :p

Brukersystemer og Systemutvikling (VKII-faget av Brukersystemer) er ikke akkurat der man lærer mest, om man kan litt data fra før.. På VKI har man FrontPage i tillegg, det er ikke så aller verst, selv om det finnes mer nyttige og morsomme ting å drive med.. På VKII er det bare Access og systemutvikling som gjelder, det er ikke så kjekt akkurat..

Skrevet
Hvis noen lurer er det 144 (!) brukere/moderatore/admins med over 2000 poster på dette forumet :)

:wee:

Jeg er en av de!

:p

Endelig hjemme fra skolen.

Kjedelige greier, men fri på onsdag da...

Skrevet

Jeg gruer meg intenst til imorgen, 9 timer på skolen! Det kan ikke være lovlig!

Hadde første timen med rettslære, og det tror jeg kommer til å bli yndlingsfaget mitt ganske raskt. Ekstremt morsom dame som lærer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...