Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damn fant det ut rett etter jeg hadde posta. Glemte meg litt. Argh. Tror jeg skalsøke litt rundt der når jeg er oppe hjemme for å finne litt photoshop inspirasjon.

Irriterer meg litt at jeg ikke er flinkere å tegne. Var decent til det en gang i tida. Men det er alt for lenge siden nå. Klarer ikke finne inspirasjon nå lenger. Eller av og til når jeg sitter på jobb å kjeder meg. Men det er begrenset hvor enormt bra det kan bli med en kulepenn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*snufs* vakker film! Syns den var dritt bra egentlig. Var i akkurat humøret for sånn type film og har egentlig bare sett dritt filmer i det sistet så den var midt i blinken.

Tror eg legger meg snart. surfe litt til.

Skrevet (endret)
jeg legger meg

Skal prøve. Får mweg scanner nå, eller dvs jeg stjeler modern sin siden hun har to nå. Tegnet en ok vampyr nå, men var ikke helt fornøyd, så den gikk i søpla. Bruker vanligvis å få hodet temmelig ok, men så sliter jeg litt med proposjonene til kroppen. Skal se om jeg klarer å ordne det litt bra. Trenger blyanter til slikt.

Snowdog: joda en god stemningsfilm. Men den var jo ikke akkurat noe knallbra film innholdsmessig :p En lett romantisk komedie.

Endret av Term
Skrevet (endret)

Å jesus jeg er fylle syk! :ohmy:

Å jeg skal snart på jobb jo :cry:

Har vertfall et problem, av en eller annen grunn har noen putta maskara på meg, åssen får jeg det vekk? :blush:

Endret av haddis
Skrevet

Har vertfall et problem, av en eller annen grunn har noen putta maskara på meg, åssen får jeg det vekk? :blush:

Hehehe :D Sminkefjerner :thumbup:

Skrevet

White-sprit :thumbup:

Skrevet
Å jesus jeg er fylle syk!  :ohmy:

Å jeg skal snart på jobb jo  :cry:

Har vertfall et problem, av en eller annen grunn har noen putta maskara på meg, åssen får jeg det vekk?  :blush:

White-sprit :thumbup:

Dagens beste forslag? :D

Skrevet

Imorra drar jeg til frankrike, men først kjøper jeg meg kamera til 5000.

Når jeg er tilbake skal jeg jaggu poste bilder fra den franske riviera til folks misunnelse :p

Skrevet (endret)

Har enda mareritt om den gangen jeg var med to jenter til London... 12 timer (!!!!) i strekk med shopping... :cry:

Bare det og kunne greie sånt er en sjukdom i seg selv!

Endret av dimdal
Skrevet
Har enda mareritt om den gangen jeg var med to jenter til London... 12 timer (!!!!) i strekk med shopping... :cry:

Bare det og kunne greie sånt er en sjukdom i seg selv!

Men.... hvorfor ble du med rundt i 12 timer?

Skrevet

Kanskje jentene var fine da, vet du.

Nå føler jeg meg som en jævla fjortis med store rosa øreringer, men de er litt morsomme også da :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...