Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

FAEN I HELVETE SATAN NISSE! NÅR FAEN SKAL DEN FORBANNA HORA AV EN FRISØR SKJØNNE HVA FAEN JEG SIER NÅR JEG SIER AT JEG IKKE IKKE IKKE IKKE VIL HA KORT HITLERJUGENDSVEIS FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN.

Endret av HalTan
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Omg. Mye aktivitet når eg er borte. :/

Anyways er trøtt, har vondt i hodet, har vondt i ryggen, er pisse trengt men noen holder på å pusse badet igjen. Fin morgen altså. Skyene har dessuten kommer selvom det er ganske varmt ute. En gammel kompis ringte og ville treffes.

Men nå skal eg i dusjen og onanere.

Edit: Haltan: Er du skinnet nå?

Endret av SnowDOG_
Skrevet (endret)

La oss ha et minutts stillhet for HalTan's hårtap...

...

Men seriøst: det kan da ikke være så ille? :dontgetit:

Endret av TLZ
Skrevet (endret)
Men seriøst: det kan da ikke være så ille?  :dontgetit:

Jo for faen. Hvilken del av ordet "stuss" var det den innbitte gamle megga av et misfoster ikke skjønte? FAEN TA. Skulle faen meg vært ulovlig å selge sånne folk saks.

HÆLVETE.

Endret av HalTan
Skrevet

Vi må ha pics HalTan.. :!: (når du finner kamera)

Menne; Har dere ikke speil hos frisørene i Oslo? Du må da ha sett tegnene rimelig tidlig at dette ble en sveis du ikke kom til å like..?

Skrevet

Det var leit å høre om hendelsen med håret ditt Haltan :(

Jeg vet hvordan det føles. Da jeg var hos frisøren i fjor høst og skulle stusse håret litt, ble jeg seende ut som tvillingen til den styggeste psykisk&fysisk utviklingshemmede jenta i kommunen!

Skrevet

Stakkars HalTan :( Du kan få litt av mitt; har langt, tjukt hår...

Men, om sveisen har blitt såpass ille, bør du kanskje vurdere å ta alt for så å la det vokse ut igjen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...