Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, *tenke tenke* Vi kan sytte over hvor ufattelig varmt det er!

Og at situasjonen ikke blir bedre at du sitter ved siden av to varme-

ovner/datamaskiner..

Skrevet
jo, det var noe jeg lurte på:

ahpadt- har du funnet ut hvordan du skal fikse ipoden din. eller evt kjøpe nytt deksel?

Svar: Nei. Pga at serienummeret står bak på, og det er tydeligvis ingen som har noen ideer om hvordan jeg skal "fylle" det.. :hmm:

Skrevet
jo, det var noe jeg lurte på:

ahpadt- har du funnet ut hvordan du skal fikse ipoden din. eller evt kjøpe nytt deksel?

Svar: Nei. Pga at serienummeret står bak på, og det er tydeligvis ingen som har noen ideer om hvordan jeg skal "fylle" det.. :hmm:

vet ikke om det virker, men prata med noen om det og han lurte på om det kanskje skulle gå med sølvgrå-aktig silikon, sånn greie på diger tube...

jeg har hvertfall ikke peiling..

Skrevet

Hmm, ang det galleriet B|Real...

Hadde dere tenkt og legge ut galleriet som en egen post eller?

For og så sette en stakkars jæ*** til og sortere brukerne etterhvert som de kom? "Reporting for duty"

Skrevet
Hehe grusomt. Hadde ikke klart meg uten nett altså.

Så nettopp Once were warriors. Bra film. Lenge siden sist.

Om det er Once WE were warriors så er det en rimelig heftig film.. Toern erke så verst den heller, Once we too were warriors (elns)..

Skrevet

Hmm, hva nå da...

Fy søren Spider-Man 2 var dårlig, ikke det at jeg hadde så høye forventninger, men allikvel! Tok meg 3 timer og klare hele greia, glad jeg ikke brukte penger på det *host*

Skrevet

Sitter å leter etter S&W FREE SMS Manager Viewer.. og drikker en Kald og God Smoothie :D

Dama dro akkurat til Valdres :| borte i en uke, men men.. blir bare herligere å se henne da :D

Burde vært på stranda i dag tror jeg.. når jeg ser ut.. en bada i gjersjøen i går.. Var ikke kaldt vann en gang ;)

Skrevet
18?? jeg ble TJUUUUE :p hehe.. og nei.. da var jeg på Hytta, den finne gudsforlatte plassen Os i Østerdalen :p

Ah..såpass :p

Vel, gratulerer med overstått, hvis du ikke fikk med deg den andre posten jeg postet.

Skrevet

Nå har jeg prøvd å få lest de fleste postene.. hmm.. sier takker og leter en gang til :p

Digg ute nå.. men diggere inne :p vifte, fortsatt mere kald smoothie og chill musikk :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...