Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er fin, kul og dyr. :p

Anyways....dritt kjedelig dag. Er nattåpen i byn idag men tør ikke å gå ut pga fare for eg shopper vekk pengene eg skal bruke på digicam.

Skrevet (endret)

ARGH!

*Klikke vertikalt*

Flyet på GTA VC vil ikke komme opp i hastighet, det bare snegler seg frem, uansett hva jeg gjør!

Endret av HolgerLudvigsen
Skrevet
ARGH!

*Klikke vertikalt*

Flyet på GTA VC vil ikke komme opp i hastighet, det bare snegler seg frem, uansett hva jeg gjør!

har du prøvd å trykke på framover knappen?

Skrevet
Nå har jeg bestillt meg Siemens SX1, noen som har noe å si på den?

Den har eg òg bestilt. Betalte 1790kr med Tele2 45. :)

Kor bestilte du den?

Skrevet
ARGH!

*Klikke vertikalt*

har du prøvd å trykke på framover knappen?

Ja, jeg vet hvilke knapper man skal bruke.

ARG!§

Skrevet (endret)

Sitter her å øver på Stairway To Heaven jeg nå :)

Kan snart hele introen :p

EDIT: På gitar, for de som ikke skjønnte det ;)

Endret av kaiern
Skrevet
Holger: sikkert en bremse du ikke har slått av.

Ja, jeg har tenkt noe det samme. Det må være et problem med knappene eller noe.

Jeg skal installere det på nytt igjen, og se om det fikser seg.

Skrevet

Flyet på GTA:VC skal ikke gå fort, det har aldri gjort det hos meg heller. Det skal jo ikke så enkelt å dele ut reklameplakater.

Skrevet
Flyet på GTA:VC skal ikke gå fort, det har aldri gjort det hos meg heller. Det skal jo ikke så enkelt å dele ut reklameplakater.

Nei, jeg vet. Jeg har klart hele spillet et par ganger før. Poenget er at det går utrolig (!) sakte. Og letter så absolutt ikke.

En annen ting jeg har lagt merke til, er at noen ganger, bare noen få ganger, så rygger bilene utrolig (!) sakte. Jeg tror det er litt samma bug'en.

Skrevet

Ja, da sitter jeg her i Portugal paa en PC til 2,5 euro per halvtime, og slikker solbrent-saarene mine. Tenkte bare at jeg skulle nevne at det er brukbar hoey temperatur, og at syden faktisk er livet. ;)

Lyn og torden i gamlelandet? Sol, sol og atter sol her. Og gode temperaturer i vannet! :D

Har fremdeles nesten to uker igjen her nede, kanskje jeg finner veien tilbake til denne maskinen om et par dager? Inntil videre, tzake careh! ;)

Skrevet
Ja, da sitter jeg her i Portugal paa en PC til 2,5 euro per halvtime, og slikker solbrent-saarene mine. Tenkte bare at jeg skulle nevne at det er brukbar hoey temperatur, og at syden faktisk er livet. ;)

Lyn og torden i gamlelandet? Sol, sol og atter sol her. Og gode temperaturer i vannet! :D

Har fremdeles nesten to uker igjen her nede, kanskje jeg finner veien tilbake til denne maskinen om et par dager? Inntil videre, tzake careh! ;)

Ha det fint da :yes:

Men 2,5 Euro per halvtime er sinnsykt dyrt, jeg betalte 1,5 euro i timen i Brussel :)

Skrevet (endret)

Ja vi KREVER bilder av DAMER!!! You heard?

Anyways var nettopp ute og gikk tur og det var ekkel vinter aktig lukt/stemmning i luften. Kjip sommer! :(:mad:

Edit: Akkurat.....NÅ begynner sopranos på nrk1 for de som liker serien. bbl.

Endret av SnowDOG_
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...