Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sliter med å komme inn på netshop og komplett? Virker som om de har "lagt av røret" Hele internett går tregt men de to er umulige å komme inn på :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flere som sliter med å komme inn på netshop og komplett? Virker som om de har "lagt av røret" Hele internett går tregt men de to er umulige å komme inn på :cry:

Ja.

Skrevet

Jeeesus, jeg setter opp outlook for tanta mi med en epostadresse hu har hatt i flere år uten å benytte.... 5000 søppelmeldinger i innboks!

Det tar litt tid å laste ned alt med isdn ja

Skrevet
Jeeesus, jeg setter opp outlook for tanta mi med en epostadresse hu har hatt i flere år uten å benytte.... 5000 søppelmeldinger i innboks!

Det tar litt tid å laste ned alt med isdn ja

:eek:

Skrevet

Helvete!

Har vært på fest (faktisk så hadde jeg en selv), men guuud, noen ignoratne horer har tatt skoa mi! Så hvis noen har sett en brun o g guld pumasko, ta kontakt! Aaaaaaaargh!

Skrevet
Hoax: El thread matador. :mad:

Slapp av du er snart kvitt meg for en stund... Skal ta to langdistanse kjørejobber så blir nok borte en uke. :ermm:

Skrevet

SnowDog! Kom deg ut, hold deg i aktivitet det er det eneste som hjelper.

Jeg skal selv døgne i dag, og jeg skal dra over til en kompis om en liten stund, så skal jeg kansje ta meg en tur rundt i byen..

Så for all del, ikke legg deg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...