darkness| Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Sikkert konge i spania da Soool og halvnakne damer
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 årh..kjedlig nå.... Ser ut som jeg må pilse litt i dag au
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 anfall? astma? eplepsi? Vet ikke hva det er, får det bare av og til, mye i det siste... Slår meg nesten helt ut, svimmel, kvalm, kjenner innbilt lukt, plutselig hodepine osv... skikkelig rart, aldri vært plaget med noe.
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Ja tror det er en god ide, får orden time i morgen... Ikke lyst til å dø enda hehe
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 DA har jeg handlte meg 6 pils, som skal nytes i sola
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Sikkert konge i spania da Soool og halvnakne damer Hvaa? Det er estetisk pent å se på
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Lite liv her i det siste, synes side 316 har vart ganske lenge nå ( har på 100 poster per side) *Glede seg til godklumpen kommer!!*
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Lite liv her i det siste, synes side 316 har vart ganske lenge nå ( har på 100 poster per side) *Glede seg til godklumpen kommer!!* Fant du EM-sangen..?
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Marvil: Jeg glemte det men kan spørre om typen min kan legge dne på ftp'en sin. Det ekke sikkert han gidder det siden han har 56kb's modem eller noe Men jeg skal prøve. Ellers tar jeg den med meg på mp3 spilleren min hjem derfra innen slutten av uka
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Marvil: Jeg glemte det men kan spørre om typen min kan legge dne på ftp'en sin. Det ekke sikkert han gidder det siden han har 56kb's modem eller noe Men jeg skal prøve. Ellers tar jeg den med meg på mp3 spilleren min hjem derfra innen slutten av uka Takk.. Kan sende på MSN elns..
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Typen min eller broren hans(eller muligens søstera) har ødelagt modemet dems Men jeg skal dit på torsdag regner jeg med så da kan jeg nok sende sangen på fredag, det er bare å adde meg
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Typen min eller broren hans(eller muligens søstera) har ødelagt modemet dems Åssen ødlegger man et modem?
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 (endret) Typen min eller broren hans(eller muligens søstera) har ødelagt modemet dems Men jeg skal dit på torsdag regner jeg med så da kan jeg nok sende sangen på fredag, det er bare å adde meg *done* Edit; @haddis; hammer, sag, elektrisitet osv. Endret 6. juli 2004 av Marvil
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Lite liv her i det siste, synes side 316 har vart ganske lenge nå ( har på 100 poster per side) *Glede seg til godklumpen kommer!!* You bastard, you!! Nå fikk jeg lyst på shuttle
SnowDOG_ Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 :/ viste ikke hw.no skulle være nede inatt så prøvde eg akamera.no og der sto det at de drev og flyttet serverne sine. Jaja anyways sengen min har vært litt ødlagt en stund nå slik at eg har sover i bue og i de siste dagene har eg hatt voldsomme ryggsmerter. Idag tok det kaken og eg må få fikset det. Ellers folkens? Kordan går det?
Anbefalte innlegg