Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm, 40* C i sola på verandaen. Nydelig vær, var nettopp ute med bikkja og skal snart til byen. Kosli! :D

Jau, MEGET fint vær her å... :D

Ligget i sola siden kl 11 i dag, så nå er jeg SOLBRENNT!!! :ohmy:

*alovera here I come* :cry:

Skrevet (endret)

darkness: Neida, funker fett nå. Var bare noe startoff-problemer sikkert. Har du dårlige erfaringer? :hmm:

Men, byen neste. :D

Endret av Purify
Skrevet

Lol, jeg har sA sykt problemer jeg :p .. Endelig fAtt boota linux. Men den nekter og installere noe som helst, mangler visst mange ting ..

Pokkers bokstavene vikke funke heller :p Bare og vente pA svar i linux kategorien :ermm:

Skrevet

Wee! Spania, spania, spania.!!!!!

Digg her nede. Langt over 40 grader nestren hver dag, og sola skinner som bare det... Bare 1 mns igjen fñr jeg skal hjem n`... Weee! Gleder meg til jeg kommer hjem, lei av `vñre her nede... det er s`kjhedelig her selv om det er endel venner av meg her, s`p savner jeg mange personer hjemme i Norge...

Hakke hatt mulighet til `f`opp bilder her ende, som jeg tenkte, for internettcafèene hetr suger! ;)

Men, men...... "snakkes" sikkert folkens... skal ihvertfall vñre med p`side 2000, ekke lenge igjen til den kommer.

Fortsatt god sommer

Skrevet

JEg vet, emn med tànke pa at jeg ikke har poste her mellom sicde 1200 og na sa er det liksom ganske snart. Spesielt med tanke pa at jeg er innom hger hver 3 uke na nar jeg er i spania. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...