Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hahaha

Kanskje jeg er litt sentimental men det får så være.

Savner i allefall hardware.no

jausett. dette er god natt.

Blir alltid sentimental på fylle jeg...

Da er jeg så glad i alle... :)

Derfor er det en god ting

Skrevet

Hei B|Real! :)

Har vært fint vær her idag! :thumbs: Typen min og jeg var ute i båten min i noen timer, kjørte fra tordenskyer :p Det var koselig da :yes:

Trenger G-mail nå ass..!! Men får ikke tak i :( Posta den mest fjortiss tingen på gmailswap da :p Må neste ha alle mobilbildene mine over på dataen før jeg leverer den inn til service i tilfelle alle bildene blir sletta..

Skrevet
Hvor fikk du tak i det? :D

www.gmailswap.com

Kan legge ut bildet jeg bytta det imot snart :p hehe..

Marvil: Fikk bare en, prøvde å få to men det var ikke såå mange som var interresert i msn adressen min :p

Skrevet

Har man sett, jeg har faktisk fått en invite av GMail. Jeg fikk den på den første GMail-adressa mi, ludvigsen@gmail. Den har jeg faktisk brukt litt også, kanskje man får invites ved å bruke kontoen. :hmm:

Skrevet

Holger: Ta et screenshot and show me hvor det står at man har invites. Hvorfor ikke gi meg en av invitene, siden jeg er så flink å støtte grafikkdel? :innocent:

Skrevet
Holger: Ta et screenshot and show me hvor det står at man har invites. Hvorfor ikke gi meg en av invitene, siden jeg er så flink å støtte grafikkdel? :innocent:

Det er bare en lenke.. Var i så fall slik hos meg..

Skrevet (endret)

Hm.. Mulig jeg er dum men, hva skal jeg gå på for å lure noen til å gi meg GMail..?

looking.gif

have.gif

Edit; Det virka litt logisk, men skal jeg finne noen som tilbyr, eller legge ut "annonse" selv.?

Endret av Marvil
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...