Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare så alle vet det, jeg er innehaver av 4 GMail invites. Bare gå og legg dere :fun:

*kremt*

5 GMail-invites og 8 GMail-kontoer

(Ja, jeg måtte bare)

Skrevet (endret)
*kremt*

5 GMail-invites og 8 GMail-kontoer

(Ja, jeg måtte bare)

Hva skal du med det? Jeg har ikke tenkt å ha mer enn en uansett. Jeg gir bort resten, snill som jeg er :p

Endret av Purify
Skrevet

Nå har jeg aldri giddet å sette meg inn i GMail, men WTF er poenget med 1GB mailkonto (evt GMail generelt)..?

Jeg har en Hotmailkonto til suspekte registreringsting og en på domenet mitt som jeg bruker til dem jeg stoler på.. Holder ikke dette, har GMail noe mer snadder osv..?

Skrevet

Marvil: Det er 1 GB lagringsplass, det sier jo en hel del. Det går også _mye_ raskere enn Hotmail, og så vidt jeg har hørt er anti-spamfilteret meget bra.

Skrevet
Marvil: Det er 1 GB lagringsplass, det sier jo en hel del. Det går også _mye_ raskere enn Hotmail, og så vidt jeg har hørt er anti-spamfilteret meget bra.

Hm, gi meg en invite (eller-hva-pokker-det-het-for-no) så jeg kan sjekke ut disse greiene.. :innocent:

Skrevet

Okei, nå går bussen om 13 minutter. Håper og tror at jeg har fått med meg det værste. Roskilde, here i come!

--bfisk has quit j00 :D

Skrevet

Til idiotene som fikk dildo tråden stengt: Ka i HELVETE skal dere ødlegge for andre for? Hvis ikke dere eier humør så se til helvete fjerne blikket fra tråden for faen. Dere vet godt kem eg snakker om. Forbanna idioter... :mad::nei:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...