akira7 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Fikk G'mail konto idag Noen som vet når jeg kan begynne å invitere venner til å lage account?
akira7 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Vetta eff... Pappa betaler, tror han payer 379,- måneden. 400 spenn med sånn telefoni eller noe sånn. Men ja
HolgerL Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Nei uff. Nå har jeg vært altfor lenge oppe. Jeg har faktisk vært ute og skrevet "BORK" i grusen, tatt bilde av det, og sendt det til en syk person som ville bytte det mot en GMail-invite. Natta.
akira7 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ikke faen. Borettslaget fikk tilbud i august i 2001 av BBF om vi ville ha det. Hvorfor ikke slå til da? B|Real, vet du er glad i folk som har 10mbit
Purify Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) Nei uff. Nå har jeg vært altfor lenge oppe. Jeg har faktisk vært ute og skrevet "BORK" i grusen, tatt bilde av det, og sendt det til en syk person som ville bytte det mot en GMail-invite. Natta. What? Er han helt mentalt stabil? Hørtes ut som en luguber pedofil manns sinnsyke påfunn. Edit: Guns N' Roses-DVD, grandiosa & cola i kjelleren neste! Endret 24. juni 2004 av Purify
HolgerL Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 What? Er han helt mentalt stabil? Hørtes ut som en luguber pedofil manns sinnsyke påfunn. Gjett hva jeg skal i morgen. Skal sykle bort til Hafjell Alpinanlegg, sette opp en lapp hvor det står "Happy anniversary Wendy", og ta bilde. Sommerferie!
b-real Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ikke faen. Borettslaget fikk tilbud i august i 2001 av BBF om vi ville ha det. Hvorfor ikke slå til da? B|Real, vet du er glad i folk som har 10mbit Kan få 10mbit om noen måneder selv. Men jeg drar i millitæret før vesterålskraft får bygget ut Uansett, jeg går og lallesover jeg. Har bare vært våken i 42++ timer God natt og sov godt folks.
akira7 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Haha. Hadde jeg vært deg, hadde jeg slått til med en gang. Har bare hatt 10mbit linje hos meg, er for vant til det. Men ja, slå til B|Real. 10mbit er konge
Purify Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) Klarer meg godt med vanlig ADSL jeg da... Men nå er jeg stupings og klar for senga. Jeg skal gjemme mobilen en plass der man ikke hører den, slik at mamma ikke kan vekke meg i dag, i alle fall ikke før hun er hjemme fra jobb klokka 5. Hun fant nemlig ut at jeg hadde mobilen min på nattbordet hver natt, så hun begynte å ringe meg i 12-tiden når sommerferien startet. "Du må ikke snu opp ned på døgnet, Bjørn!"... 'Nuff said, jeg skal sove nå! God natt og sov godt Endret 24. juni 2004 av Purify
Hoax Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Blir "Tidlig kveld" på meg også, kjempetrøtt nå. God natt folx gjeeesp
Fragletrollet Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 FAEN ta Ellingsrud og alt annet her i verden! ARGH!!! Fortsettelse følger når personen bak tastaturet har sovetg litt. God natt.
Anette_ Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 WTF!! Hmm, siden har vært litt rar i det siste. Galleriet funker ikke helt som det skal heller. *sjekke* Hadde du et bilde som het PaintSkills i recent for litt siden?? For beskjed om at det bildet er en trojansk hest eller noe jeg, driver med virussøk nå. Har finni et i temporary internet files
Anbefalte innlegg