Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei uff. Nå har jeg vært altfor lenge oppe.

Jeg har faktisk vært ute og skrevet "BORK" i grusen, tatt bilde av det, og sendt det til en syk person som ville bytte det mot en GMail-invite.

Natta.

Skrevet

Ikke faen. Borettslaget fikk tilbud i august i 2001 av BBF om vi ville ha det. Hvorfor ikke slå til da?

B|Real, vet du er glad i folk som har 10mbit :p

Skrevet (endret)
Nei uff. Nå har jeg vært altfor lenge oppe.

Jeg har faktisk vært ute og skrevet "BORK" i grusen, tatt bilde av det, og sendt det til en syk person som ville bytte det mot en GMail-invite.

Natta.

What?

Er han helt mentalt stabil? Hørtes ut som en luguber pedofil manns sinnsyke påfunn.

Edit: Guns N' Roses-DVD, grandiosa & cola i kjelleren neste! :w00t:

Endret av Purify
Skrevet
What?

Er han helt mentalt stabil? Hørtes ut som en luguber pedofil manns sinnsyke påfunn.

Gjett hva jeg skal i morgen.

Skal sykle bort til Hafjell Alpinanlegg, sette opp en lapp hvor det står "Happy anniversary Wendy", og ta bilde.

Sommerferie! :thumbup:

Skrevet
Ikke faen. Borettslaget fikk tilbud i august i 2001 av BBF om vi ville ha det. Hvorfor ikke slå til da?

B|Real, vet du er glad i folk som har 10mbit :p

Kan få 10mbit om noen måneder selv. Men jeg drar i millitæret før vesterålskraft får bygget ut :shrug:

Uansett, jeg går og lallesover jeg.

Har bare vært våken i 42++ timer :no:

God natt og sov godt folks.

Skrevet

Haha. Hadde jeg vært deg, hadde jeg slått til med en gang. Har bare hatt 10mbit linje hos meg, er for vant til det. Men ja, slå til B|Real.

10mbit er konge :w00t:

Skrevet (endret)

Klarer meg godt med vanlig ADSL jeg da... :p

Men nå er jeg stupings og klar for senga. Jeg skal gjemme mobilen en plass der man ikke hører den, slik at mamma ikke kan vekke meg i dag, i alle fall ikke før hun er hjemme fra jobb klokka 5.

Hun fant nemlig ut at jeg hadde mobilen min på nattbordet hver natt, så hun begynte å ringe meg i 12-tiden når sommerferien startet. "Du må ikke snu opp ned på døgnet, Bjørn!"... 'Nuff said, jeg skal sove nå!

God natt og sov godt :D

Endret av Purify
Skrevet
WTF!! :scared:

Hmm, siden har vært litt rar i det siste. Galleriet funker ikke helt som det skal heller. *sjekke*

Hadde du et bilde som het PaintSkills i recent for litt siden??

For beskjed om at det bildet er en trojansk hest eller noe jeg, driver med virussøk nå. Har finni et i temporary internet files :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...