Putekos Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 synes ikke Avril er no særlig fin egentlig jeg.. RBK: deiligst.no-babe dr3as: spis-ritz-kjeks-babe!
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 ritzkjeks er nam da.. *drikke vann* blitt helt avhening, nesten sluttet helt å drikke brus *tro selv han er blitt litte bitte sunn*
Marvil Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Tim Christensen er jo bra, spess den...ARG husker ikke navnet.:/ "Right Next to the Right One"..
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 synes ikke Avril er no særlig fin egentlig jeg.. RBK: deiligst.no-babe dr3as: spis-ritz-kjeks-babe! Ritz kjeks er _digg_
b-real Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 B|Real, er Avril Lavigne et must? Jeg vil bare _se_ dama..nuthin else.. Det ER et must Aner jeg sterk sarkasme? HVA? Og sverige imponerer. Rart. Pokker også..jeg savner nye sopranos-episoder
Putekos Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Lættis opplevelse i dag, da. Hadde sittet i kassen en stund på jobb, og måtte noe fryktelig tisse. Siden jeg satt alene i de vanlige kassene, og vi var i mindretall pga venninna ble syk og la seg ned på bakrommet, måtte jeg bøye meg over kassen og skrike til hun i kasse seks om jeg fikk lov til å gå på do. Hun i kasse seks ringer over til informasjonen, men der vil ingen ta den. Da skriker en kunde: "Kan noen ta telefonen? Jenta holder på å tisse på seg!" Da holdt jeg på å tisse i buksa Noen kunder er sååå kule
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) Woohoo! *Veive med http://home.no/snusk3k/mp5k.jpg * Endret 14. juni 2004 av psilocybe
fAight Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Lættis opplevelse i dag, da. Hadde sittet i kassen en stund på jobb, og måtte noe fryktelig tisse. Siden jeg satt alene i de vanlige kassene, og vi var i mindretall pga venninna ble syk og la seg ned på bakrommet, måtte jeg bøye meg over kassen og skrike til hun i kasse seks om jeg fikk lov til å gå på do. Hun i kasse seks ringer over til informasjonen, men der vil ingen ta den. Da skriker en kunde: "Kan noen ta telefonen? Jenta holder på å tisse på seg!" Da holdt jeg på å tisse i buksa Noen kunder er sååå kule Hehe! *seForSegHendelsen* *10*back...oj, forsnakka jeg meg nå... .....
sluffy Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) Noen her som har litt peiling på CVer og søknader osv. som har lyst å se over det jeg har skrevet? Butikken har som sagt ikke utlyst stillingen, men jeg vet at de trenger folk. Så det er litt vanskelig å skrive... Og så bør du ikke ha lyst å stjele jobben _min_ EDIT: Jeg mangler fortsatt en del, har noen kanskje lyst å hjelpe med å få ferdig det? Endret 14. juni 2004 av sluffy
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Woohoo! *Veive med http://home.no/snusk3k/mp5k.jpg * farlig *gjemme meg* RBK: LOL, da hadde jeg bare løpt
b-real Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Lættis opplevelse i dag, da. Hadde sittet i kassen en stund på jobb, og måtte noe fryktelig tisse. Siden jeg satt alene i de vanlige kassene, og vi var i mindretall pga venninna ble syk og la seg ned på bakrommet, måtte jeg bøye meg over kassen og skrike til hun i kasse seks om jeg fikk lov til å gå på do. Hun i kasse seks ringer over til informasjonen, men der vil ingen ta den. Da skriker en kunde: "Kan noen ta telefonen? Jenta holder på å tisse på seg!" Da holdt jeg på å tisse i buksa Noen kunder er sååå kule psilocybe: Sweet sluffy: en egen thread perhaps?
Lufen Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Noen her som har litt peiling på CVer og søknader osv. som har lyst å se over det jeg har skrevet? Butikken har som sagt ikke utlyst stillingen, men jeg vet at de trenger folk. Så det er litt vanskelig å skrive... Og så bør du ikke ha lyst å stjele jobben _min_ EDIT: Jeg mangler fortsatt en del, har noen kanskje lyst å hjelpe med å få ferdig det? kom med det har skrevet nok sånne til nå så
Putekos Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 *gjesp* Jeg køyer Natta! FEIL KØYESENG! *skuffet*
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) *gjesp* Jeg køyer Natta! FEIL KØYESENG! *skuffet* Oi! Der var du ja RaZorbLadeKisS *hoppe ut og gå til sin egen* Endret 14. juni 2004 av ahpadt
HolgerL Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hmm...man kan faktisk skifte til det gamle forumdesignet i kontrollpanelet. Aaah...myyye bedre..
Lufen Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hmm...man kan faktisk skifte til det gamle forumdesignet i kontrollpanelet. Aaah...myyye bedre.. gammelt nytt for noen ja, men den gamle er best ja
SnowDOG_ Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hmm...man kan faktisk skifte til det gamle forumdesignet i kontrollpanelet. Aaah...myyye bedre.. Sherlock!!! Endret 14. juni 2004 av SnowDOG_
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 o0o0o0o, gledet meg no vilt til i morgen, da er det paddling å grilling å skogen
fAight Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Gleder meg vilt til imorra jeg oxo. Norsk muntlig, pensum på 10-12 bøker = tusenvis av sider! Yey! ...vel, gleder meg til å bli ferdig, da
Anbefalte innlegg