Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen, klassetrinnet mitt var på telttur i går og i dag. Sinnsykt så fælt, det pøsregna, masse mygg osv. I tillegg var det ikke dekning på mobilen så jeg kunne sjekke nyheter :shrug:

Håper ikke jeg dreper tråden nå :)

Skrevet (endret)
Synes aldri jeg får noe respons på bildene jeg legger ut. You damn bitches!  :cry:

:wee:

Har jeg ikke alltid sagt hvor pulbar du er :wee:

Nei du drepte ikke tråden :D

Endret av RaZorbLadeKisS
Skrevet (endret)
Ihvertfall ikke Thea :nei:

Thea Cathrine :w00t:

Nå skal snart sjæææsjten komme! Skal vise han hvor fine bildene ble!

Endret av RaZorbLadeKisS
Skrevet

Nå er så jævla forbanna!!! At det er mulig å være så TULLING!! I dag skulle vi egentlig ha økonomiprosjekt, og i dag tidlig så gadd jeg som sagt ikke å dra, så jeg sendte melding til en jente på gruppa. Og nå klikker venninna mi helt og sier jeg ødela prosjektet og at det var min feil at de fikk 5 og ikke 6 og bla bla bla..tror jeg drar på den hytteturen og driter i henne after all :nei:

Skrevet
Nå er så jævla forbanna!!! At det er mulig å være så TULLING!! I dag skulle vi egentlig ha økonomiprosjekt, og i dag tidlig så gadd jeg som sagt ikke å dra, så jeg sendte melding til en jente på gruppa. Og nå klikker venninna mi helt og sier jeg ødela prosjektet og at det var min feil at de fikk 5 og ikke 6 og bla bla bla..tror jeg drar på den hytteturen og driter i henne after all :nei:

En femmer er jo dritbra da! Teite kjærring som skylde på deg da :p

Har akkurat jogga i en time jeg :w00t: Med et kvarters pause ved ebbestadvannet da, fint vær idag :thumbs:

Skrevet

Det finnes jo enkelte som faktisk har litt høyere prestasjoner enn andre, og som kanskje forventer å få en sekser! Det er _litt_ irriterende når folk på gruppa ødelegger for dem!

(Du ødela sikkert ikke for dem RzrBK, det er bare et prinsipp :))

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...