Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mmm. Kaffe og brownies. :D

Nam! :dribble:

Nå har jeg endelig fått vite noe mer konkret om Den Nye Jobben. Skal møte "sjefen" i morgen, antageligvis går alt bra. Jeg tror ærlig talt han ikke hadde giddet å stresse hvis jobben ikke var min.

Gratulerer så mye! Hva går jobben ut på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme som før; stikke hull på folk.

Forskjellen er at jeg jobber på et annet sted. De har holdt på i rundt 14 år og er temmelig anerkjent i miljøet. De har en svær kundemasse, og gjerne en uke++ ventetid, selv om de er 5 tatovører.

Skrevet
ÅSsen er det mulig med ikke et ENESTE lite spyware?  :dontgetit:

Den kommentaren der sier vel egentlig mer om deg og dine vaner enn om oss :)

Kunne ikke sagt det bedre selv. :whistle:

Skrevet

Forskjellen er at jeg jobber på et annet sted. De har holdt på i rundt 14 år og er temmelig anerkjent i miljøet. De har en svær kundemasse, og gjerne en uke++ ventetid, selv om de er 5 tatovører.

Er/var ikke du medeier der du jobber nå da? :dontgetit:

Skrevet

Vi er to selvstendig næringsdrivende under samme tak, så vi har ikke noen store investeringer sammen.

Han som tatoverer her, har hatt mye mindre å gjøre etter tredjemann flyttet til Trondheim, og med kone, barn, hus- og billån, er ikke dette et særlig fornuftig yrke lengre.

Skrevet
Vi er to selvstendig næringsdrivende under samme tak, så vi har ikke noen store investeringer sammen.

Han som tatoverer her, har hatt mye mindre å gjøre etter tredjemann flyttet til Trondheim, og med kone, barn, hus- og billån, er ikke dette et særlig fornuftig yrke lengre.

Ok.. men da forstår jeg.. ;)

Skrevet

Den vis-a-vi bystasjonen?

Den går jeg forbi nesten hver dag :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...