Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste ligget du noen gang har hatt ?


Anbefalte innlegg


Laaadies, ladies ladies..

Fortell meg om det beste ligget dere har hatt.
Hvor/hvem/hva/hvorfor?

Hvor/hvordan møtte du han ? Hvor var han ifra ? (nasjonalitet) Utseende? Og hva skjedde i etterkant ? Ble det noe forhold, eller ble det bare casual, en one night stand, eller en "fuckfriend" ?


  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jævla sexist tråd.

Hvorfor? Fordi hun henvendte seg til jenter? Kan svare du også da :)

 

Blir det mindre sexist hvis jeg svarer? :)

 

Mitt ubrukelige svar er at det ikke er ett spesifikt ligg som har vært best. Det er forskjellige aspekt som er tilfredsstillende. Noen ganger er det mest for å hjelpe partnere, andre ganger hun som gjør mest for deg. Andre ganger igjen er det i en lettere bruset og lite besinnet tilstand.

Lenke til kommentar

Interessant tråd. Synd med denne totalt unødvendige avsporingen.

 

Mitt beste ligg (som mann), er en brasilianer.

Vi hadde vært venner i ca. 6-7 år, før jeg endelig bestemte meg for å besøke henne på hjemplassen (traff hverandre på ferie, og holdt kontakten i flere år etter det).

Når jeg kom fram sa det bare pang: kjemien og alt annet stemte. Det hjalp jo selvfølgelig på at hun var sexy som sat*n.

 

Er det noe di kan der borte, så er det å ha seg!

 

Ellers er det verdt å nevne at tyskere er noen råskinn i senga. Sier ja til ALT!



Anonymous poster hash: e3af8...10d
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Jeg har fjernet rundt 17 innlegg som har vært avsporing fra tråden. Noen innlegg var OK, men ble fjernet fordi de var svar på avsporingen - og virket ufullstendige når tråden ble ryddet. Jeg vil minne på trådtittel: "Beste ligget du noen gang har hatt?". Vi trenger derfor ingen diskusjon om hva ligging sier om kvinner. Lag heller en annen tråd for det.

 

Kommentering av moderering kan tas på PM eller i Tilbakemeldinger til forumet.

Lenke til kommentar

Jeg må si at det er samboeren min, selv om det sikkert er klisjè og et veldig standard svar.

Han får meg til å føle meg som den deiligste i verden, hver eneste gang. Han gjør ting og kommer med lyder som får meg til å stole på at også han syns at dette er helt fantastisk :) . Ingen jeg har vært sammen med tidligere har vært like opptatt av å finne ut av kroppen min som det han er. Han er veldig oppmerksom og legger godt merke til om det han gjør er riktig/mindre riktig. Samtidig er han ikke helt tøffel i senga, han sørger for at det er godt for seg selv også. Sexen vår er veldig variert og det blir i tillegg en god del tørrhumping rundt i leiligheten i løpet av en uke, f. eks på kjøkkenet eller når vi bretter tøy :green: .



Anonymous poster hash: d082a...b7a
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...