Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pulje 25, 01.juni! Superspent! Hvordan ligger dere an på fysisk? Jeg er innafor, men har ikke kjempe mye margin.

 

Løpingen ca 16,5 runder for noen uker siden, vil tro jeg greier over 17 nå.

Svømming 2.25

Og styrke vet jeg at jeg består uten problem.

Lenke til kommentar

Jeg er pulje 19 i Oslo, 27/5 på morgenen. Ville egentlig helst tatt før, og blitt ferdig med det, men det passet dårlig med jobb.

Løpingen klarer jeg17-18. Svømming er innafor, benkpress kommer an på dagsformen. Men er mest spent på intervjuet!

Endret av Pia
Lenke til kommentar

Da er jeg klar for opptak! Woho! Er så gira nå :D

Ser i mailen at vi skal sende inn politiattest! Noen som har gjort dette allerede? I så fall, med hvilken fremgangsmåte? :)

 

Gå inn på politi.no og finn 'vandelsattest'. Der kan du søke om politiattesten elektronisk. Ta bilde/skjermbilde av hele e-posten 'innkalling til fysiske tester 2015', legg de sammen i en PDF fil, og ha de som vedlegg i den elektroniske søknaden. :) tar ca 2-4 uker å få den behandlet, så burde være relativt rask med å søke. 

Endret av Puppet10c
Lenke til kommentar

Pulje 25, 01.juni! Superspent! Hvordan ligger dere an på fysisk? Jeg er innafor, men har ikke kjempe mye margin.

 

Løpingen ca 16,5 runder for noen uker siden, vil tro jeg greier over 17 nå.

Svømming 2.25

Og styrke vet jeg at jeg består uten problem.

 

Løpingen har jeg 19 runder på. Svømmingen ligger på 2:10. Benkpressen er null problem, men klarer bare 4stk på lav bommen :p 

Trener lavbom 3 ganger i uken nå, så håper det blir liiitt fremgang i løpet av mai. Har heller ikke tilgang på en ordentlig lav bom, så bruker bare stang :)

Lenke til kommentar

 

 

Pulje 25, 01.juni! Superspent! Hvordan ligger dere an på fysisk? Jeg er innafor, men har ikke kjempe mye margin.

 

Løpingen ca 16,5 runder for noen uker siden, vil tro jeg greier over 17 nå.

Svømming 2.25

Og styrke vet jeg at jeg består uten problem.

Løpingen har jeg 19 runder på. Svømmingen ligger på 2:10. Benkpressen er null problem, men klarer bare 4stk på lav bommen :p

Trener lavbom 3 ganger i uken nå, så håper det blir liiitt fremgang i løpet av mai. Har heller ikke tilgang på en ordentlig lav bom, så bruker bare stang :)

Sliter med det samme på lav bom! Men har hørt at bommen vil bli lettere enn stangen :-) så klarer sikkert bedre på opptaket da! Håper hvertfall det :-P

Lenke til kommentar

 

Hvor skal attesten sendes? Noen som vet? :) Kan man bare stikke innom lokal politistasjon for å søke/hente ut den?

Du skal ta attesten med på andre opptaksdag, altså intervjurundene.

 

For å søke uttømmende politiattest er det lettest for deg å gå inn på www.politi.no, velge Politiattest på menyen til venstre og søk elektronisk.

Logg inn via "Min ID", og legg ved PDF-fil av mailen.

 

Behandlingstiden er 2-4 uker.

Det står på innkallingen vi fikk til fysiske tester at politiattesten skal sendes inn innen 1 juli?

Lenke til kommentar

 

Da er jeg klar for opptak! Woho! Er så gira nå :D

Ser i mailen at vi skal sende inn politiattest! Noen som har gjort dette allerede? I så fall, med hvilken fremgangsmåte? :)

 

Gå inn på politi.no og finn 'vandelsattest'. Der kan du søke om politiattesten elektronisk. Ta bilde/skjermbilde av hele e-posten 'innkalling til fysiske tester 2015', legg de sammen i en PDF fil, og ha de som vedlegg i den elektroniske søknaden. :) tar ca 2-4 uker å få den behandlet, så burde være relativt rask med å søke. 

 

Alright, da hadde jeg rett fremgangsmåte! Takk :)

Lenke til kommentar

Da var elektronisk søknad om vandelsattest sendt. 

Et lite tips, folkens; Ikke spis rundstykker, brød el. med valmuefrø rett før opptak. Valmuefrø inneholder små mengder morfin og kodein  og kan medføre utslag på urinprøve. LITT kjedelig å slå ut på opium på grunn av noen rundstykker  :blink: 
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...