Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget (i høy stress faktor) at de har åpnet for å melde seg opp allerede. Så dere som vet hvilken dag dere skal ta må forte seg! :)

Noen andre som skal på opptak 3 juni i Oslo? Jeg meldte meg opp til klokka 1230:)

 

Takker meget!

Ble Oslo 4 juni 1230 her.

Endret av CrashBandicoot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaget (i høy stress faktor) at de har åpnet for å melde seg opp allerede. Så dere som vet hvilken dag dere skal ta må forte seg! :)

Noen andre som skal på opptak 3 juni i Oslo? Jeg meldte meg opp til klokka 1230:)

Så det jeg også! Så nå er det bare å booke dag:)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg oppdaget (i høy stress faktor) at de har åpnet for å melde seg opp allerede. Så dere som vet hvilken dag dere skal ta må forte seg! :)

Noen andre som skal på opptak 3 juni i Oslo? Jeg meldte meg opp til klokka 1230:)

Så det jeg også! Så nå er det bare å booke dag:)

Takk for at du sa ifra! Oslo 5 juni kl 12:30 på meg :-D

Lenke til kommentar

TAKK !!

Kristiansand 8.juni kl 08.00 her

Noen som har kjennskap til hvor lang tid vi må vente på intervju og gruppeoppgave? Jeg må reise for å komme til Kristiansand, så hadde vært bacon om det var en eller to dager etter, så jeg slapp å reise ned to ganger. 

 

Lenke til kommentar

Hei, noen som kan hjelpe meg, Får ikke logget inn for å reservere tid til  fysiske tester. Det står Innlogging feilet. Prøv igjen!...

 

 

er brukernavnet den registrerte e-postadressen?

 

Brukernavnet er fødselsnummeret ditt. Du har husket å registrere deg først?

Lenke til kommentar

 

Hei, noen som kan hjelpe meg, Får ikke logget inn for å reservere tid til  fysiske tester. Det står Innlogging feilet. Prøv igjen!...

 

 

er brukernavnet den registrerte e-postadressen?

 

Brukernavnet er fødselsnummeret ditt. Du har husket å registrere deg først?

 

TAKK! :)  det ordnet seg nå, brukte e-postadressen isteden for fødselsnummer.... 

Lenke til kommentar

Hvorfor venter de fleste til juni for å ta opp de fysiske testene?

Jeg meldte meg til pulje 5 i Oslo den 13.05 kl 08:30. Noen flere?

 

Jeg valgte 20.05., av den praktiske grunn at jeg må gjøre unna universitetseksamen først. Men jeg ser at det absolutt kan være et poeng å få det unna så fort som mulig, forutsatt at de fysiske kravene er innenfor rekkevidde, selvfølgelig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...