Gå til innhold

NVIDIA lanserer nye drivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dæven, noen av dere må edite sig'ene deres etter at de forandret på forumet... fonten er ENORM!  :lol:

En av de fine tingene med det nye forumet, er at du kan gå inn i kontrollpanelet ditt og skru av skiten! :love:

 

BSOD = Blue Screen Of Death!

Har du brukt Windows en eneste gang i ditt liv, vet du nok hva det er. ;)

(hvis det var det du lurte på da :p)

 

http://www.bbspot.com/News/2002/10/bsod_ads.html

 

Edit: Og ja, linjeskift funker ikke slik det skal. Ett er ikke nok.

Endret av LarsC
Lenke til kommentar
,26/10/2003 : 14:25]EDIT: Når det gjelder AA så er Radeon fortsatt best. Hvis det er noen som satt og håpte på at nvidia skulle gjøre noe med sin AA kvalitet, så må de nok vente på NV40 og en annen arkitektur tror jeg :)

 

Trekker det tilbake! :p:

I følge denne testen har visst også AA-kvaliteten til nVidia forbedret seg:

http://www.firingsquad.com/hardware/imageq...ty2/default.asp

Lenke til kommentar

Noen som har testet den nye driveren i spill?

 

Jeg har et MSI FX5900, og jeg er MEGET skuffet over ytelsen. I feks Halo så måtte jeg disable FSAA og AF helt, og fortsatt så hakker det når jeg er innendørs og det blir mye detaljer. Jeg kan ikke fatte og begripe at et så gammelt spill som Halo skal ha problemer med å gå glatt på et såpass kraftig skjermkort. Jeg har ikke hatt så mye tid til å prøve forskjellige drivere ennå, men jeg ble grusomt skuffet da jeg monterte FX kortet. Jeg håper det er et problem med FX kort og Halo, for så dårlig ytelse kan vel umulig et slikt kort ha. Selv om jeg klokker kortet til 540/1000 så får jeg langt fra en tilfredstillende spilleopplevelse. Jeg vil kunne spille med 4-6x FSAA og min 8x AF.

 

Jeg har prøvd Halo, CS og VC foreløpig, og det er kun CS som går glatt.

 

Om det er noen triks for å få dette til å gå smooth så hadde jeg satt pris på om noen kom med dem :)

Lenke til kommentar
Noen som har testet den nye driveren i spill?

 

Jeg har et MSI FX5900, og jeg er MEGET skuffet over ytelsen. I feks Halo så måtte jeg disable FSAA og AF helt, og fortsatt så hakker det når jeg er innendørs og det blir mye detaljer. Jeg kan ikke fatte og begripe at et så gammelt spill som Halo skal ha problemer med å gå glatt på et såpass kraftig skjermkort. Jeg har ikke hatt så mye tid til å prøve forskjellige drivere ennå, men jeg ble grusomt skuffet da jeg monterte FX kortet. Jeg håper det er et problem med FX kort og Halo, for så dårlig ytelse kan vel umulig et slikt kort ha. Selv om jeg klokker kortet til 540/1000 så får jeg langt fra en tilfredstillende spilleopplevelse. Jeg vil kunne spille med 4-6x FSAA og min 8x AF.

 

Jeg har prøvd Halo, CS og VC foreløpig, og det er kun CS som går glatt.

 

Om det er noen triks for å få dette til å gå smooth så hadde jeg satt pris på om noen kom med dem :)

Halo går også tragisk på high-end kortetene til ATi. Det du kan gjøre er å skru av specular, shadows og sette framerate til no-vsync. Skru også av AA da Halo ikke støtter dette uansett.

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert driveren 52.16 etter å ha kjørt Driver Cleaner som Pack-Man beskrev. Dette funket bedre. Ingen nevnverdig endring i 3dmark2003. Men forferdelig mye artifatcs i Battlefield 1942 *Desert Combat*. Skuffet. Jeg er sikker på at driveren er ordentlig installert. Tror vi får se en 52.17 ganske så snart.... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...