Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan forstå han?


Anbefalte innlegg

Ååå.. jeg blir så frustrert og lei meg. Jeg sender meldinger og spør om vi skal møtes, og han er heelt in og vil treffe meg. MEN han sender sjeldent melding og spør meg. Det HENDER at han sender sms og spør hvordan jeg har det, men får lite respons etter jeg har svart. Forstår lite, jeg.. :( på møtene koser vi, og alt er allright, men jeg må alltid ta insiativ til og treffes. Han svarer jo alltid ja… men hvorfor spør han ikke selv?

 

Kan noen gutter forklare meg dette?



Anonymous poster hash: 11e96...57b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje han ikke synes du virker interessert nok i han, kanskje han synes det er han som gjør alt det andre. Du tar kanskje iniativ til å møtes, men kan jo hende det kun er han som gir komplimenter, tar iniativ til kosing, kyssing og så videre. Da blir det fort kjedelig for han selv om du vil møtes.

Lenke til kommentar

Kanskje han ikke synes du virker interessert nok i han, kanskje han synes det er han som gjør alt det andre. Du tar kanskje iniativ til å møtes, men kan jo hende det kun er han som gir komplimenter, tar iniativ til kosing, kyssing og så videre. Da blir det fort kjedelig for han selv om du vil møtes.

Jeg tar jo også insiativ til litt kos, og sier hver gang at jeg gleder meg til å se han… det bør ikke være noen tvil for et oppegående menneske o forstå dette. :( jeg har spilt med åpne kort hele veien, så hvorfor han er tilbakeholden men forsatt er med på å møte meg, skjønne jeg virkelig ikke! Huff

 

Anonymous poster hash: 11e96...57b

Lenke til kommentar

Dere er tydeligvis ikke kjærester, holder dere på? eller er dere bare "kosebuddies"?

Nei. Vi kysser, tar på hverandre, kjærtegner, thats it. Sendte en melding for ca 4 timer siden, null respons.

 

Men hva er greia med oppførslen hans? Tar aldri ins nesten? Han må jo forstå at jeg liker han etter alt jeg har sagt..

 

Anonymous poster hash: 11e96...57b

Lenke til kommentar

Kanskje han bare er redd. Har du snakket med han om følelser, eller sagt at du liker han eller noe? Gutter pleier å være veldig dårlige på hint, eller så leker han bare med deg. (Vi får satse på det første, synes du ikke det?) Bare tenk at han er beskjeden, og si direkte til han at du liker han veldig godt eller noe sånt, også får du se på responsen. Si det neste gang du er med han og dere koser/kysser, si at du er forelsket i han. Dere kysser og koser og oppfører deg allerede som kjærester, så da er det vel egentlig ingenting i veien for at du skal kunne si det.

Lenke til kommentar

Det er ikke godt å si hva han tenker. Jeg har ofte lurt på det samme, bortsett fra at det er jenter som lar vente på seg i mitt tilfelle. Gudene vet hvorfor. Men du kan være sikker på at han ser tekstmeldingene dine selv om han ikke svarer.

 

Noen gutter tror at det å gjøre seg litt "hard to get" kan være tingen.

 

I så fall fungerer det utmerket for hans del, i og med at trådstarter verdsetter hver eneste lille oppmerksomhet hun får og teller timene siden hun sist hørte fra ham. Og hun kommer sikkert til å kaste seg i armene hans med en gang han gir henne sjansen.

Lenke til kommentar

Hei, TS HER. Jeg fikk et svar fra han på melding. Som alltid veldig blid og positiv respons og ville gjerne møte meg med oppfølgingssvar… men hvorfor må alltid jeg ta insiativ? Er mildt sagt lei av det. Noen må gi meg forklaring på dette. Bare synse i vei. Elsker synsing.

 

Kanskje han bare er redd. Har du snakket med han om følelser, eller sagt at du liker han eller noe? Gutter pleier å være veldig dårlige på hint, eller så leker han bare med deg. (Vi får satse på det første, synes du ikke det?) Bare tenk at han er beskjeden, og si direkte til han at du liker han veldig godt eller noe sånt, også får du se på responsen. Si det neste gang du er med han og dere koser/kysser, si at du er forelsket i han. Dere kysser og koser og oppfører deg allerede som kjærester, så da er det vel egentlig ingenting i veien for at du skal kunne si det.

Ja, kanskje han er redd og usikker, men det virker ikke helt slik når vi er sammen. Tør ikke helt å si det enda, føler det er for tidlig. Redd for å skremme bort fyren.

 

Det er ikke godt å si hva han tenker. Jeg har ofte lurt på det samme, bortsett fra at det er jenter som lar vente på seg i mitt tilfelle. Gudene vet hvorfor. Men du kan være sikker på at han ser tekstmeldingene dine selv om han ikke svarer.

 

Noen gutter tror at det å gjøre seg litt "hard to get" kan være tingen.

 

I så fall fungerer det utmerket for hans del, i og med at trådstarter verdsetter hver eneste lille oppmerksomhet hun får og teller timene siden hun sist hørte fra ham. Og hun kommer sikkert til å kaste seg i armene hans med en gang han gir henne sjansen.

Ja, det funger i hvert fall. Blir glad når jeg får en liten melding av ham. Men veldig idiotisk oppførsel synes jeg. Han må jo ha baller til å ta litt ins også.

 

Push and pull….. FY.



Anonymous poster hash: 11e96...57b
Lenke til kommentar

 

Hei, TS HER. Jeg fikk et svar fra han på melding. Som alltid veldig blid og positiv respons og ville gjerne møte meg med oppfølgingssvar… men hvorfor må alltid jeg ta insiativ? Er mildt sagt lei av det. Noen må gi meg forklaring på dette. Bare synse i vei. Elsker synsing.

 

Kanskje han bare er redd. Har du snakket med han om følelser, eller sagt at du liker han eller noe? Gutter pleier å være veldig dårlige på hint, eller så leker han bare med deg. (Vi får satse på det første, synes du ikke det?) Bare tenk at han er beskjeden, og si direkte til han at du liker han veldig godt eller noe sånt, også får du se på responsen. Si det neste gang du er med han og dere koser/kysser, si at du er forelsket i han. Dere kysser og koser og oppfører deg allerede som kjærester, så da er det vel egentlig ingenting i veien for at du skal kunne si det.

Ja, kanskje han er redd og usikker, men det virker ikke helt slik når vi er sammen. Tør ikke helt å si det enda, føler det er for tidlig. Redd for å skremme bort fyren.

 

Det er ikke godt å si hva han tenker. Jeg har ofte lurt på det samme, bortsett fra at det er jenter som lar vente på seg i mitt tilfelle. Gudene vet hvorfor. Men du kan være sikker på at han ser tekstmeldingene dine selv om han ikke svarer.

 

Noen gutter tror at det å gjøre seg litt "hard to get" kan være tingen.

 

I så fall fungerer det utmerket for hans del, i og med at trådstarter verdsetter hver eneste lille oppmerksomhet hun får og teller timene siden hun sist hørte fra ham. Og hun kommer sikkert til å kaste seg i armene hans med en gang han gir henne sjansen.

Ja, det funger i hvert fall. Blir glad når jeg får en liten melding av ham. Men veldig idiotisk oppførsel synes jeg. Han må jo ha baller til å ta litt ins også.

 

Push and pull….. FY.

 

Anonymous poster hash: 11e96...57b

 

 

Enten gjør han det bevisst eller så er det ubevisst. Er det bevisst, er det fordi han tror at det holder interessen din oppe. Er det ubevisst, er han bare en slapp jævel og/eller har ikke tenkt over hvordan du reagerer på oppførselen.

Lenke til kommentar

Hadde det vært meg som hadde oppført meg slik, noe jeg antakeligvis ofte gjør med sosiale bekjentskaper, så hadde det vært fordi jeg ikke liker å presse meg på. Jeg lar andre invitere til ting fordi jeg egentlig alltid har hatt tid og derfor lar andre bestemme når det passer for dem.

 

Jeg ser jo at noen sikkert ser på det som manglende interesse, men det er nå slik jeg er. Og jeg pleier prøve forklare folk det.



Anonymous poster hash: d224d...cb3
Lenke til kommentar

TS: Les gjerne litt på usminket.no, det er et eget nettsted dedikert til spørsmål som ditt. Les f. eks. http://www.usminket.no/2012/11/hvordan-fa-en-sjenert-gutt-til-invitere.html?m=1

Ikke noe reklame, takk. Og forresten, den nettsiden suger. Det virker som om de tror de er noen sjekkeguruer at jeg blir kvalm. Som om de sitter med fasiten du liksom.

 

Zarac, ja, han virker i grunn litt tafatt. Rar type. Har enda ikke svart på meldingen, tenkte å drøye litt. Han får smake din egen medisin nå. Hehe...

 

Anonymous poster hash: 11e96...57b

Lenke til kommentar

TS her igjen. Det står han har vært aktiv på facebook på mobilen for noen minutter siden, så skjønner ikke hvorfor han ikke svarer meg. Jeg VET han har sett meldingen… hvorfor lar han være å svare denne gangen? hva prøver han å oppnå? Lurer på om jeg bare skal gi han opp. Det er da vanlig høflighet å svare… han svarte jo så blid og positivt på forige melding med spørsmål tilbake.



Anonymous poster hash: 11e96...57b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...