Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sjekke opp damer..? Del erfaringer! :)


Anbefalte innlegg

Tenkte å dele min sjekketeknikk som jeg bruker ute på byen, og den er ganske simpel! Hadde vært morsomt om vi kan dele gode OG dårlige erfaringer i denne tråden. Bare for fun! :D

 

Her er min rutine!

 

Sjekking er ikke magi og man trenger ikke se ut som Brad Pitt for å sjekke opp damer. Selvtillitt er ordet. Det sies gang på gang, men det er faktisk det som avgjør om du får dama eller ikke.. ;)

 

Når jeg er ute på byen og ser en pen dame som sitter med venninnene sine, så går jeg bort og komplimenterer henne med at jeg ikke kunne ta øynene vekk fra henne (ja klisjè, but it works) også spør jeg om jeg kan kjøpe henne en drink. Hvis hun sier "nei takk" så sier jeg "Jeg insisterer!" så kjøper jeg en drink til oss begge. Når hun har godtatt drinken og lar deg snakke med deg, så prøver jeg å la samtalen nesten utelukket handle om henne. Jeg spør henne hvor hun går skole, om hun jobber, hva hun liker og plukker små grener ut ifra det jeg hører og kanskje forteller en historie som er relatert til noe det hun sier, eller noe jeg har kunnskap om.

 

Jeg forteller minst mulig om meg selv, og snakker kun om meg selv hvis hun spør. Det gjør deg mystisk, og damer liker litt mystiske menn. Men de liker ikke seriemorder-mysisk, så vit forskjellen! Del litt, men ikke for mye av deg selv. Vær opptatt av henne og vis interesse i det hun sier, hvis du ikke er interessert i det hun snakker om så prøv hvertfall å lat som.. :p Ha en lattermild tone og dra en spøk hvis du kan. Viktigst av alt er å vise at du selv er komfortabel og har selvtillitt. Rolig, kul og avslappet kroppsholdning! Dama ser lett på kroppsspråket ditt om du er nervøs og ukomfortabel og da blir hun også ukomfortabel. Ikke vis tydelig at du er nervøs, men ta kontroll over samtalen og vær den som tar initiativ til å få igang samtalen. Etterhvert vil dama slippe seg mer og mer løs utover i samtalen etterhvert som hun begynner å like deg og en barriere er brutt.

 

Når dere har drukket noen drinker og ser dere ferdig på utestedet, så sier du til dama "Skal vi stikke?". Det er viktig å vite når man sier disse ordene, ikke for tidlig og ikke for sent. Hvis du sier det for tidlig uten at hun har blitt komfortabel med deg og begynt å like deg, så får du bare et nei. Hvis du venter så lenge at samtalen dør ut og dere bare sitter i jevne mellomrom med pinlig stillhet, så er det heller ikke rett tid å spørre om dere skal stikke. Da kan toget allerede ha gått. I den situasjonen kan du enten velge å spørre likevel og håpe på et "ja" og at hun er litt løs, eller å be om nummeret hennes og si at du skal møte vennene dine, så kan dere møtes en annen dag heller gang.

 

Neste steg er egentlig personlige preferanser og opp til hver enkelt, men når jeg har fått "Ja"-et mitt, så tar jeg henne med hjem til meg i en taxi (hvor vi har småklint litt på turen). Når vi kommer inn setter jeg på noen ballader/poplåter på steroanlegget og fortsetter litt småprating over et glass vin/dram. Og her er min store hemmelighet: Når låten "Time of my life" fra Dirty Dancing kommer på, så ber jeg henne hoppe i armene mine hvor jeg holder henne oppe i lufta slik som Patrick Swayze gjør i filmen! ;) Boom, så er hun solgt. Det funker faktisk hver bidige gang! :)

 

 

Lyst å dele din sjekketeknikk? Kjør på! ;)

Hvis du har en morsom historie fra en vellykket eller mislykket oppsjekking så sleng den ut her! :D

 

 



Anonymous poster hash: f33b1...4e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hørtes ut som en kjærlighetskomedie jeg ikke husker navnet på.

Det er nesten som å lese plottet til "Crazy Stupid Love" med Steve Carell og Ryan Gosling. Hvor karakteren til Gosling, gjør nettopp hva TS forteller om :p

 

Det var den ja. Har ikke sett filmen, bare akkurat den ene lille seansen :p

Lenke til kommentar

 

 

Bwahahhaha.

 

 

Excuse me sir, is your name Casanova ?

 

Skjønner ikke helt med latteren, er det sarkasme, eller syns du han er smood?

 

Det er opp til deg selv å tolke. Hva føler du at det betyr ? Sarkasme, eller at han er smood ?

 

 

Jeg føler igrunnen ingenting den ene veien eller andre. Jeg har bare sett andre innlegg fra deg som gjør at jeg tenker sarkasme. Problemet er bare at både du og jeg vet at det finnes nok "airheads" ute på byen til at TS sin fremgangsmåte kan være svært vellykket for ham. Så da er han jo strengt tatt litt av en casanova. Hvorpå å sarkastisk kalle ham for Casanova ikke treffer helt blink...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg føler igrunnen ingenting den ene veien eller andre. Jeg har bare sett andre innlegg fra deg som gjør at jeg tenker sarkasme. Problemet er bare at både du og jeg vet at det finnes nok "airheads" ute på byen til at TS sin fremgangsmåte kan være svært vellykket for ham. Så da er han jo strengt tatt litt av en casanova. Hvorpå å sarkastisk kalle ham for Casanova ikke treffer helt blink...

 

Sarkasmen sitter veldig godt skal jeg si deg ;)

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...