Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han sendte meg bilde av ræva si


Anbefalte innlegg

Har holdt på med en fyr i noen uker nå, og i dag så sendte han meg en snap jeg alldeles holdt på å kjøre av veien av.. åpna snappen, og der var altså et 10 sekunders bilde av _ræva hans_. Han sto på badet iført boxer og snappet ræva si si til meg, helt uten at jeg noen gang har gitt inntrykk av å være interessert i det. Dette var et nærbilde altså, så ut som han strammet den også, og teksten var "hva synes du? :*"

En gutteræv er det vel ingen som er interessert i å se. Greit at jenter tar slike bilder av seg selv, en jenterumpe er jo pent, men en GUTT som bare tenker på å ta bilde av ræva si og tror det tenner dama, det har jeg ingen forståelse for.

 

Men det er kanskje normalt i noen kretser? noen av dere gutter her som gjør dette?



Anonymous poster hash: e6fff...0a3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må du få en sans for humor inn i livet ditt mener nå jeg ;) Er jo mange jenter som synes gutterumper kan være fine. Ser ikke stresset med dette når han hadde bokser på egentlig.

 

Noen gang slått deg at det er du som kan være prippen? Jeg bare spør altså.

Endret av Downhill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok noen som tror det. Har forsvidt gjort det samme selv, men da har en stor klype humor vært med i mixen. Selv har jeg lært at jenter stort sett synes alt under beltestedet på en mann er relativt usexy. (Ikke via direkte tilbakemelding, heldigvis)

Endret av Capa Barsavi
Lenke til kommentar

 

1) Jeg åpner ofte snaps når jeg kjører, går vanligvis rimelig greit, 2) det var ikke "humoristisk ment", han trodde oppriktig det tente meg med et slikt bilde.

 

Pleier dere gutter å snappe ræva deres, lurer jeg på? Jeg er ikke ute etter tullesvar, jeg spør seriøst!

 

Anonymous poster hash: e6fff...0a3

 

 

1) Den gangen det ikke går greit så kan det koste deg ditt eget og andres liv.

2) Hvorfor er du så sikker på dette? Det er veldig vanskelig å forstå underliggende betydning over tekst.

 

2.5) Slutt å heng deg opp i det. Det er opplagt at det er du som er problemet her, ikke han. Betydning kan for min del, og forhåpentligvis for din egen del, være null.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2) Hvorfor er du så sikker på dette? Det er veldig vanskelig å forstå underliggende betydning over tekst.

 

Jeg kjenner han, og jeg VET fordi jeg spurte, hva han mente med det? Herregud.

 

Det er bare veldig forstyrrende å få en slik snap. En ting er et bilde av en sexy gutt bakfra i helfigur, med bukse eller boxer, det kan jeg godt få - men et nærbilde av en ræv som heller ikke i utgangspunktet er noe særlig? Svært forstyrrende...

 

Anonymous poster hash: e6fff...0a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette egentlig noe å henge seg opp i? Kvinnfolk altså :p

 

Det er her den velkjente og kvinnelige overanalysering-automatikken slår inn. Et kjent fenom blant kvinner som er usikre rundt en mening, et signal som er gitt eller et kroppsspråk som kan ha betydd det ene eller det andre.

Lenke til kommentar

 

Har holdt på med en fyr i noen uker nå, og i dag så sendte han meg en snap jeg alldeles holdt på å kjøre av veien av.. åpna snappen, og der var altså et 10 sekunders bilde av _ræva hans_. Han sto på badet iført boxer og snappet ræva si si til meg, helt uten at jeg noen gang har gitt inntrykk av å være interessert i det. Dette var et nærbilde altså, så ut som han strammet den også, og teksten var "hva synes du? :*"

 

En gutteræv er det vel ingen som er interessert i å se. Greit at jenter tar slike bilder av seg selv, en jenterumpe er jo pent, men en GUTT som bare tenker på å ta bilde av ræva si og tror det tenner dama, det har jeg ingen forståelse for.

 

Men det er kanskje normalt i noen kretser? noen av dere gutter her som gjør dette?

 

Anonymous poster hash: e6fff...0a3

 

haha, han ville nok uten tvil ha en bekreftelse på om du likte ræva hans eller ikke. Typ samme som skjer når ei venninne sender snap av kløfta si med en topp på og skriver "Ny top ! Fin?".

 

Ikke legg for mye i det og heller la vær å svar.

Lenke til kommentar

Han er ikke mye forfengelig, faktisk så lite at jeg ikke gadd han mer. Er det noe som er usexy så er det "menn" som sender snaps av ræva si, og som lever på junk. Man blir fort lei av å se samme dude spise boller 4 ganger for dagen, og drikke milkshake etter trening. Heldigvis har jeg tinder, så ny fyr er allerede i sikte



Anonymous poster hash: e6fff...0a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sendt bilde av de fleste kroppsdelene til venner og kollegaer, og alltid med humor i baktankene selvsagt.

Ingen har sagt at "dette vil jeg ikke se igjen", alle ler av det, og ingen har sagt at "jeg har Tinder, så da slipper jeg å se ræva di igjen".

SELVIRONI, SELVINNSIKT, SELVBILDE. Fix them all please.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Han er ikke mye forfengelig, faktisk så lite at jeg ikke gadd han mer. Er det noe som er usexy så er det "menn" som sender snaps av ræva si, og som lever på junk. Man blir fort lei av å se samme dude spise boller 4 ganger for dagen, og drikke milkshake etter trening. Heldigvis har jeg tinder, så ny fyr er allerede i sikte

 

Anonymous poster hash: e6fff...0a3

 

Er det noe usexy, så er det damer som lever på junk og sender snaps av ræva si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...