Gå til innhold

[Løst] Kan ingenting om Smart telefoner, Hjelp til kjøp.


Anbefalte innlegg

Jeg ser aberet ditt. Det er så himla mye bra å velge imellom. Jeg sliter med det jeg å. Selvfølgelig blir vi påvirket av reklame og venner men til syvende og sist er det vi selv som skal bruke produktet. Smaker er som baken, delt..

 

Det beste du kan gjøre, hvis du har mulighet, er å gå inn i en butikk, be betjeningen pisse off, så klædde så mye du gidder på de aktuelle modellene du har i kikkerten. Hva som er mest mobil ifht til penger kommer vel an på øyet som ser og ikke minst på lommeboka.

 

Lykke til med kjøpet! :wallbash::wallbash::wallbash::thumbup::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville valgt LG G2. Ikke fordi den er best, men jeg tror ikke noen mobil gir mer for pengene akkurat nå om du vil ha bra batteri og et meget godt kamera. Kameraet på Z1 og Z2 er underlegent, Z2 er vell på nivå når det gjelder batterilevetid, men adskillig dyrere. Jeg ville også heller vurdert S4 enn S5. Forskjellene dem i mellom er ikke enorme, S5 er litt bedre all over, men også 1500 dyrere.

Conclusion

All in all, the LG G3 is a huge upgrade over the G2 in almost every way. http://www.phonearena.com/reviews/LG-G3-vs-LG-G2_id3723

Lenke til kommentar

 

Jeg ville valgt LG G2. Ikke fordi den er best, men jeg tror ikke noen mobil gir mer for pengene akkurat nå om du vil ha bra batteri og et meget godt kamera. Kameraet på Z1 og Z2 er underlegent, Z2 er vell på nivå når det gjelder batterilevetid, men adskillig dyrere. Jeg ville også heller vurdert S4 enn S5. Forskjellene dem i mellom er ikke enorme, S5 er litt bedre all over, men også 1500 dyrere.

Conclusion

All in all, the LG G3 is a huge upgrade over the G2 in almost every way. http://www.phonearena.com/reviews/LG-G3-vs-LG-G2_id3723

 

Jepp, men ift kroner og øre vi jeg si at G2 er et bedre kjøp akkurat nå da du får den for 1500 mindre. Om man synes 4500 er greit å bruke så er jo definitivt G3 et bedre valg :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ville valgt LG G2. Ikke fordi den er best, men jeg tror ikke noen mobil gir mer for pengene akkurat nå om du vil ha bra batteri og et meget godt kamera. Kameraet på Z1 og Z2 er underlegent, Z2 er vell på nivå når det gjelder batterilevetid, men adskillig dyrere. Jeg ville også heller vurdert S4 enn S5. Forskjellene dem i mellom er ikke enorme, S5 er litt bedre all over, men også 1500 dyrere.

Conclusion

All in all, the LG G3 is a huge upgrade over the G2 in almost every way. http://www.phonearena.com/reviews/LG-G3-vs-LG-G2_id3723

 

Jepp, men ift kroner og øre vi jeg si at G2 er et bedre kjøp akkurat nå da du får den for 1500 mindre. Om man synes 4500 er greit å bruke så er jo definitivt G3 et bedre valg :)

 

Det er ikke så farlig med prisen sånn sett siden jeg skal kjøpe telefonen med abonnement

Lenke til kommentar

Må da være bedre å kjøpe telefon uten abonnementsbinding og operatørlås, slik at du kan bytte til det som passer best for deg?

Joda, Men sånn som det er i dag så har ikke jeg merket forskjell på noen opratører, alle er bra og alle prøver og være billigst, forskjell er at jeg kan enten betale en tusenlapp nå eller en hundrelapp i månden ekstra og få tlf for 1 kr. Jeg har ikke penger nok til og kjøpe en telefon uten abonnement nå

Lenke til kommentar

Hva med Xperia Z2 bare for å lansere enda en mulighet ...

 

Enig at det er mye bra, og vanskelig å få den berømmelige katta i sekken.

Jeg synes det var rimelig vilt når det kom full hd på skjermene slik at ppi (pixels pr inch) ble svært høy, og nå skal også det overgås. 2560 x 1440 på 5.5 tommer gir 538 i ppi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...