Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem for å oppnå trekant?


Anbefalte innlegg

Dette er kanskje spurt om før?

 

Jeg er i et 10 år gammelt forhold med samboer og 1 barn, hvor jeg elsker min samboer.

Jeg har verdens vanligste sexuelle fantasi, trekant med samboer og bestevenninnen hennes.

Dette er i tillegg alt jeg tenker på ved onanering i det siste tiden.

 

Har kommet til et punkt der jeg har lyst å få fantasi til virkelighet.

 

- Jeg har et over gjennomsnittet godt forhold til venninna hennes (vennskap altså)

- jeg har sovet naken med denne dama for 10 år siden, med mye berøring og kyssing, men vi pulte aldri (dette var før jeg ble sammen samboeren min, og ja dette er hun fullstendig klar over)

- har en følelse at veninna kunne tenke seg sex med meg, men ingen anelse hvordan hun stiller seg til trekant. (Har ingenting som kan bekrefte at hun vil ha sex med meg, bare en magefølelse)

- venninna er pr nå singel.

 

Så... Hvordan går man frem for å spørre om dette? Risikerer jeg for mye ved å spørre?

 

 

Anonymous poster hash: e6271...174

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare gjetter.

Man må vel fiske hos samboeren først og når hun vil komme opp med kandidater?

Så får du håpe hu nevner den aktuelle^^

 

- Ehm du har ikke noen single veninner vi kunne ha spurt a :hmm:

 

Tipper det blie noe snodig å spørre veninna så sier samboer nei etterpå ^^

Lenke til kommentar

 

Samboer: "Ja, det vil jeg være med på, hva om vi inviterer Petter som tredjepart?"

 

Anonymous poster hash: 7ca52...d40

Gå til venninna og si: Jeg vil knulle deg sammen med dama, er du med?

 

 

Mest sannsynlig sier hun ja.

 

Anonymous poster hash: 0cd8f...d8b

 

 

 

Hva faen skjedde nå? Jeg skrev IKKE dette!

"Samboer: "Ja, det vil jeg være med på, hva om vi inviterer Petter som tredjepart?"

 

Anonymous poster hash: 0cd8f...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Samboer: "Ja, det vil jeg være med på, hva om vi inviterer Petter som tredjepart?"

 

Anonymous poster hash: 7ca52...d40

Gå til venninna og si: Jeg vil knulle deg sammen med dama, er du med?

 

 

Mest sannsynlig sier hun ja.

 

Anonymous poster hash: 0cd8f...d8b

 

 

 

Hva faen skjedde nå? Jeg skrev IKKE dette!

"Samboer: "Ja, det vil jeg være med på, hva om vi inviterer Petter som tredjepart?"

 

Anonymous poster hash: 0cd8f...d8b

 

Ta det med ro, det er bare en annen bruker som også postet anonymt :)

 

Som du ser, så er h*ns hash-id annerledes enn din.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 3-kant med kjæreste pluss venninne to ganger, ved begge anledningene var det kjæresten min som foreslo dette. Altså dama mi som merket at vi 3 hadde god og flørten dynamikk. Det var samme kjæreste og to forskjellige venninner altså.

 

Jeg tror at grunnen til at jeg har fått dette hele to ganger er fordi jeg er veldig flink til å få kjæresten min til å føle seg trygg på oss. Hun vil ALDRI gå med på noe sånt med mindre hun er 100% trygg på at alle parter går bort ifra hendelsen med samme relasjon til hverandre.

 

Det å slenge noe sånt på bordet som mann i forholdet kan være ekstremt risikabelt og i værste fall ødelegge mye da hun vil tro at du begjærer venninna mere enn henne og hver gang dere skal henge sammen så blir det skjærings osv.....

 

forholdet til deg og dama di må være 100%, du/dere må også ha en leken og åpen holdning til sex sånn generelt, dette kommer jo an på hvilken type du er og hvilken type dame du går etter..... sex er det viktigste i mine forhold så jeg er kun kjæreste med jenter jeg er på virkelig bølgelengde med i senga.

 

my two cents.....



Anonymous poster hash: b0b23...a67
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror en del går til trekantskrittet av ulike motivasjoner.

Det kan være krydder/impuls eller det kan være som en test på hvor sterkt forholdet egentlig er. Man samhanderer jo så intimt det er mulig med et annet menneske i umiddelbar nærhet til partneren.

 

Det varierer jo hvor trygge og dype man er og hvor mye baggasje man har med seg men jeg synes absolutt en slik akt bør tenkes nøye igjennom av alle parter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var borti det samme en gang i fjor, men gjorde det definitivt på feil måte.

 

Bestevenninna til dama er heit, og hun var blitt singel. Jeg tok kontakt direkte med henne, og spurte henne rett ut om hun kunne tenkte seg å bli med på trekant med oss. Først var hun veldig på vakt, og trodde vel at jeg spøkte. Etter kort tid forsto hun at jeg var seriøs, og hun fortalte at hun hadde veldig lyst til det, og da spesielt det å prøve jentesex med samboeren.

Jeg ble mildt sagt i ekstase, og fant en god anledning til å fortelle samboeren om de gode nyhetene. Hun har aldri sagt at hun er veldig for eller imot, så jeg trodde den vanskeligste jobben var gjort.

 

Jeg tok feil. Hun ville ikke, og forholdet mellom oss tre ble satt veldig på prøve en periode. Samboeren følte at jeg hadde tråkket langt over streken for hva som var akseptabelt.

 

Så så ille kan det gå om man gjør det på feil måte, eller foreslår det for feil person...



Anonymous poster hash: b1563...cb0
Lenke til kommentar

 

Jeg var borti det samme en gang i fjor, men gjorde det definitivt på feil måte.

 

Bestevenninna til dama er heit, og hun var blitt singel. Jeg tok kontakt direkte med henne, og spurte henne rett ut om hun kunne tenkte seg å bli med på trekant med oss. Først var hun veldig på vakt, og trodde vel at jeg spøkte. Etter kort tid forsto hun at jeg var seriøs, og hun fortalte at hun hadde veldig lyst til det, og da spesielt det å prøve jentesex med samboeren.

Jeg ble mildt sagt i ekstase, og fant en god anledning til å fortelle samboeren om de gode nyhetene. Hun har aldri sagt at hun er veldig for eller imot, så jeg trodde den vanskeligste jobben var gjort.

 

Jeg tok feil. Hun ville ikke, og forholdet mellom oss tre ble satt veldig på prøve en periode. Samboeren følte at jeg hadde tråkket langt over streken for hva som var akseptabelt.

 

Så så ille kan det gå om man gjør det på feil måte, eller foreslår det for feil person...

 

Anonymous poster hash: b1563...cb0

 

Du må jo være litt lurere enn som så! /facepalm

 

Anonymous poster hash: b0b23...a67

Lenke til kommentar

Slik du legger det frem så hadde jeg nok vært veldig forsiktig med å ha trekant med denne venninnen. Velg heller en jente dere ikke har noe forhold til. Høres ut som noe som potensielt kan ødelegge forhold og vennskap.

 

Uenig. Hvis man først skal ha trekant med noen, så mener jeg det må være med noen man allerede har et solid vennskap til og god kommunikasjon med. Det er mye mindre sjanse for at noen som kjenner paret godt skal misoppfatte ting og lese for mye inn i ting enn en tilfeldig fremmed.

 

Med mindre det er i en swingers setting, hvor alle er inneforstått med at det som skjer den ene gangen er moro der og da og at det ikke betyr noe mer.

 

Som med alt annet som angår forhold er kommunikasjon alfa og omega. Den aller første man tar slikt opp med er selvsagt partneren, siden det er partneren det står og faller på. Å ha avtalt med venninna på forhånd er selvmord.

 

Anonymous poster hash: 35e16...fcd

Lenke til kommentar

 

Slik du legger det frem så hadde jeg nok vært veldig forsiktig med å ha trekant med denne venninnen. Velg heller en jente dere ikke har noe forhold til. Høres ut som noe som potensielt kan ødelegge forhold og vennskap.

 

Uenig. Hvis man først skal ha trekant med noen, så mener jeg det må være med noen man allerede har et solid vennskap til og god kommunikasjon med. Det er mye mindre sjanse for at noen som kjenner paret godt skal misoppfatte ting og lese for mye inn i ting enn en tilfeldig fremmed.

 

Med mindre det er i en swingers setting, hvor alle er inneforstått med at det som skjer den ene gangen er moro der og da og at det ikke betyr noe mer.

 

Som med alt annet som angår forhold er kommunikasjon alfa og omega. Den aller første man tar slikt opp med er selvsagt partneren, siden det er partneren det står og faller på. Å ha avtalt med venninna på forhånd er selvmord.

 

Anonymous poster hash: 35e16...fcd

 

 

Problemet her er at han ønsker å ha sex med venninen, og dermed er trekant eneste alternativet.

Om han ønsket å ha trekant sammen med kjæresten, og venninen var et av alternativene hadde det vært anderledes.

 

Det er ganske tydelig at det ikke er trekanten som er målet, men trekant med en spesifik tredjeperson, og da er man inne i et meget farlig område. Da må man ha tungen 100% rett i munnen og være sikker på at denne tredjepersonen blir valgt av rette årsaker. Om de har et godt vennskap, men at det aldri kan bli mer, så er det kanskje ett bra valg, men om TS har hemmelig crush på henne så kommer en trekant til å gå på skauen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hahaha, kjenner jeg spyr litt i kjeften..

Holder det ikke med runder i høyet med dama ? Fantasier er en ting, kan du ikke bare la dem være akkurat det?

Lykke ihvertfall til!
Jeg vet at om du hadde vært i ett forhold med meg, så hadde jeg kasta alle eiendelene dine ut på plenen før du hadde rukket å si ett eneste ord til.

Også hadde jeg selvsagt latterliggjort deg noe så jævlig innenfor vår sosiale og familiære krets.

But hey, that's just me.


Lenke til kommentar

Jeg vet at om du hadde vært i ett forhold med meg, så hadde jeg kasta alle eiendelene dine ut på plenen før du hadde rukket å si ett eneste ord til.

 

Også hadde jeg selvsagt latterliggjort deg noe så jævlig innenfor vår sosiale og familiære krets.

 

But hey, that's just me.

Litt av et forhold du kommer til å få der typen ikke tørr fortelle deg hva han tenker i frykt for hysteriske represalier. Kan ikke være mye gjensidig tillit der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Jeg vet at om du hadde vært i ett forhold med meg, så hadde jeg kasta alle eiendelene dine ut på plenen før du hadde rukket å si ett eneste ord til.

 

Også hadde jeg selvsagt latterliggjort deg noe så jævlig innenfor vår sosiale og familiære krets.

 

But hey, that's just me.

Litt av et forhold du kommer til å få der typen ikke tørr fortelle deg hva han tenker i frykt for hysteriske represalier. Kan ikke være mye gjensidig tillit der.

 

 

Bwahhahaa.

 

Du er Dr.Phil, I presume ?

 

"Typen ikke tørr fortelle deg hva han tenker i frykt for hysteriske represalier", bwhahaha :D

 

Jeg antar at det er helt greit for deg om dama di hadde kommet bort til deg og spurt om en trekant, med deg, og bestekompisen din.

 

Kjæresten min derimot, er mer enn nok fornøyd med det han får i senga. Trust me ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...