Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem for å oppnå trekant?


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Jeg vet at om du hadde vært i ett forhold med meg, så hadde jeg kasta alle eiendelene dine ut på plenen før du hadde rukket å si ett eneste ord til.

 

Også hadde jeg selvsagt latterliggjort deg noe så jævlig innenfor vår sosiale og familiære krets.

 

But hey, that's just me.

Litt av et forhold du kommer til å få der typen ikke tørr fortelle deg hva han tenker i frykt for hysteriske represalier. Kan ikke være mye gjensidig tillit der.

Bwahhahaa.

 

Du er Dr.Phil, I presume ?

 

"Typen ikke tørr fortelle deg hva han tenker i frykt for hysteriske represalier", bwhahaha :D

 

Jeg antar at det er helt greit for deg om dama di hadde kommet bort til deg og spurt om en trekant, med deg, og bestekompisen din.

 

Kjæresten min derimot, er mer enn nok fornøyd med det han får i senga. Trust me ;)

Jeg hadde ikke kastet henne ut og mobbet henne i omgangskretsen min som en annen 13åring:p
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg hadde ikke kastet henne ut og mobbet henne i omgangskretsen min som en annen 13åring:p

 

 

13 åring?

 

Det jeg hadde gjort med han, hadde ikke trosset en 13-åring tankene ;)

 

Og latterliggjørelsen hadde han også i ett slikt tilfelle, stått for heeeelt på egenhånd :thumbup:

Endret av Tvillingsjel
slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

Nærmere bestemt slike som ikke vet bedre enn å rote seg opp i samme seng som deg.

 

 

Anonymous poster hash: 01177...f6c

 

Bwahahha :D

 

Ja, la oss ta ett minutt og takke Jesus vår frelser kristus for akkurat det :woot:

Endret av Tvillingsjel
slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

Lady_A, har du alltid hatt vanskeligheter med forhold eller er det fordi du har blitt dumpet så mye og opplevd utro partnere at du er så "brent"?

 

 

 

Anonymous poster hash: b0b23...a67

 

 

Fortell meg gjerne hva logikken i innlegget ditt går ut på her. Hvor det falt deg inn å skrive akkurat det du her skriver.

Heheh, fortell meg også gjerne hvorfor/hvordan du kom frem til at jeg er "brent", og også det du prøver å "komme frem til" her. For jeg har virkelig ikke snøring.

 

Les gjerne innleggene mine om igjen om ønskelig. Og les dem rett frem slik de er skrevet. Ikke som om du skulle vært en kvinne under pms.

Lenke til kommentar

 

Lady_A, har du alltid hatt vanskeligheter med forhold eller er det fordi du har blitt dumpet så mye og opplevd utro partnere at du er så "brent"?

 

 

 

Anonymous poster hash: b0b23...a67

 

 

Fortell meg gjerne hva logikken i innlegget ditt går ut på her. Hvor det falt deg inn å skrive akkurat det du her skriver.

Heheh, fortell meg også gjerne hvorfor/hvordan du kom frem til at jeg er "brent", og også det du prøver å "komme frem til" her. For jeg har virkelig ikke snøring.

 

Les gjerne innleggene mine om igjen om ønskelig. Og les dem rett frem slik de er skrevet. Ikke som om du skulle vært en kvinne under pms.

 

La oss bare si det sånn at de fleste innleggene dine er gjennomsyret med et sterkt hat mot det mannlige kjønn. Du er bitter på menn og det kan du faen ikke nekte på.

 

Anonymous poster hash: b0b23...a67

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hahaha, kjenner jeg spyr litt i kjeften..

 

Holder det ikke med runder i høyet med dama ? Fantasier er en ting, kan du ikke bare la dem være akkurat det?

 

Lykke ihvertfall til!

Jeg vet at om du hadde vært i ett forhold med meg, så hadde jeg kasta alle eiendelene dine ut på plenen før du hadde rukket å si ett eneste ord til.

 

Også hadde jeg selvsagt latterliggjort deg noe så jævlig innenfor vår sosiale og familiære krets.

 

But hey, that's just me.

 

 

 

Er forsåvidt enig her. Fantasier er fantasier og det er nok lettere å leve dem ut når du ikke er i et fast forhold. En ting er å nevne at du tenner på trekant - en helt annen ting er å planlegge en.

 

En av mine x-er forhørte seg om hva jeg tenkte om trekant - og for å være helt ærlig så tenkte jeg litt på det. I ca 3 sekunder, da jeg også skjønte at dersom det ble trekant med 2jenter 1 gutt så måtte jeg også finne meg i 2gutter 1jente.

 

Jeg spurte aldri om det var fordi hun ikke var fornøyd med meg eller noe i den duren der men siden hun lurte på hva jeg tenkte så svarte jeg. Og ble vel ikke tenkt på i etterkant heller.

 

Mye går nok på hvordan man spør. Om det er spørsmål om hva en part tenker om trekant eller om en part ønsker en trekant.

 

Tror ikke du Lady_A hadde kastet din kjæreste på dør om han hadde spurt hva du tenker om trekant ?

Men hadde kjæresten sagt han ønsker en trekant derimot.

 

Hvis du forsto meg ?

Lenke til kommentar

La oss bare si det sånn at de fleste innleggene dine er gjennomsyret med et sterkt hat mot det mannlige kjønn. Du er bitter på menn og det kan du faen ikke nekte på.

 

 

Anonymous poster hash: b0b23...a67

 

On-topic igjen folkens ? Ikke for å være stygg men tror kanskje TS vil ha noen tanker om temaet det gjelder her.

Endret av Tvillingsjel
slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...