Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Oppgradere eksos på Nissan Primera p11 144, 1,8 (114hk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hva er stemningen blant dere når det gjelder å oppgradere eksosanlegg på biler som ikke er så voldsomt spreke? Er det bare teit, eller er det "godkjent"? Om jeg skal gjøre det ønsker jeg tips. Vil ikke ha en lyd som ikke matcher bilens ytelse. Ikke noe svære greier som alle snur seg etter, men en litt diskre og grom lyd (ikke så veldig høyt, men at du hører at det er et solid og deilig eksosanlegg) :) Takk for alle tilbakemeldinger !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk noen hull i potta, mye billigere, og så gromt da vettu!

Haha! En kan alltids ordne ting på en slarven måte, men det er ikke min stil. Skal jeg gjøre noe skal det være av kvalitet :) Ellers takk!

Skrevet

Åpent luftfilter og en effektpotte så er du der. :p

Åpent luftfilter er ikke veldig heldig akkurat :) Har sportsfilter på vei da (for morroskyld) :p Effektpotte... Spørsmålet er: er det teit med skikkelig eksos på en halvdæv bil? :)

Skrevet

Åpent luftfilter og en effektpotte så er du der. :p

Åpent luftfilter er ikke veldig heldig akkurat :) Har sportsfilter på vei da (for morroskyld) :p Effektpotte... Spørsmålet er: er det teit med skikkelig eksos på en halvdæv bil? :)

Helt ærlig, jeg bryr meg ikke så mye, er greit at biler har litt godlyd, så lenge det ikke blir helt riskoker.

Spørsmålet er om du har så mye penger at du vil bruke det på den bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...