Gå til innhold

Ambisiøs romsimulator vokser seg større


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser virkelig fram til det nye innholdet i versjon 0.24 og spesielt den nye økonomi-delen.

 

For de av dere som enten skal prøve KSP, eller tidligere har gitt opp fordi læringskurven er svært bratt, vil jeg anbefale tutorialene til Scott Manley på Youtube.

 

Det samme som han over sier.. Scott Manley sine videoer hjalp utrolig mye.. Slet med å få et skip til den nærmeste månen og tilbake, men gikk bedre etter en kjapp titt på videoene hans, og han forklarer på en veldig klar og oversiktlig måte så det blir lett å forstå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fuuuuuuu! Skjermkortet mitt tok kvelden for et par uker siden og jeg har ikke råd til nytt før tidligst til høsten.

 

Skal ikke mye til for å dra dette spillet da. Ihvertfall om du kan fire litt på detaljene. Gamle macbooken min med integrert skjermkort kunnne fint spille det.

Men krever endel av cpuen vist du bygger veldig komplekse romfartøy.

Lenke til kommentar

 

Fuuuuuuu! Skjermkortet mitt tok kvelden for et par uker siden og jeg har ikke råd til nytt før tidligst til høsten.

 

Skal ikke mye til for å dra dette spillet da. Ihvertfall om du kan fire litt på detaljene. Gamle macbooken min med integrert skjermkort kunnne fint spille det.

Men krever endel av cpuen vist du bygger veldig komplekse romfartøy.

Poenget mitt, som jeg glemte å ta med i posten, var at du kan kjøpte et kort til 3-4 hundre kroner som vil kunne dra det. Så kan du ihvertfall få spilt det imens du venter.

Lenke til kommentar

For de av dere som enten skal prøve KSP, eller tidligere har gitt opp fordi læringskurven er svært bratt, vil jeg anbefale tutorialene til Scott Manley på Youtube.

 

Takk for tipset! Jeg får ikke engang de ferdiglagede skipene til å fly, så skal studere tutorialene i dag. :)

 

Kjører det for øvrig på en Macbook, så er enig med de som sier det ikke krever mye. De fleste PCene i dag har vel innebygget skjermkort uansett, så det burde være nok til å kunne kjøre dette.

Lenke til kommentar

Sjå her ja! Hadde ei stund eg virkeleg satte meg inn i dette spelet. Såg på videoane til scott manley. Reiste til 2 måner, moon og minmus. Var forsovidt ikkje så bratt læringskurve som eg trudde. Litt prøving så får du eit skip ut i orbit. Når ein får dreisen på bruk av manøvringsnode og får inn det grunnleggende rundt retrogradeburn og progradeburn så har ein gjort mykje.

 

Tar nok oppatt dette når kampanjen er på plass :) fått ny bærbar av jobben med 2,5ghz i5 haswell. Burde dra dette greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...