Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex og xanor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isåfall står det i den lille brosjyren som følger pakken med medisin, eller du kan google, eller du kan spørre legen din. Folk her inne vet ikke sånt men later gjerne som dem gjør det og sier f.eks JA bare for moro skyld.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg går på Xanor selv, det er aldri et problem. Selv om noen veldig få individer kan ha det problemet.

Jeg hadde ikke bekymret meg om jeg var deg(eller meg).

(Jeg tar mer enn bare en pille om dagen)

Endret av Bundy
Skrevet (endret)

Går på xanor til vanlig, kun ved behov. Får 1mg tabletter av legen. Vill dette kunne få problemer med ereksjonen under sex?

http://www.felleskatalogen.no/medisin/xanor-xanor-depot-pfizer-565512

Den står som en bivirkning mellom 1 av 1000 og 1 av 100 brukere opplever, det er med andre ord sjeldent og ikke noe du bør bekymre deg for. Om du skulle oppleve det eller andre mulige bivirkninger bør du uansett nevne det for legen din :)

Endret av Æsculap
Skrevet

Jeg går på Xanor selv, det er aldri et problem. Selv om noen veldig få individer kan ha det problemet.

Hvor mye går du på om dagen?

Skrevet

Litt graving på nettet tyder på at det kan gi mindre sexlyst hos noen, men at det ofte går seg til over litt tid. Ereksjonsproblemer ser ut til å være mye sjeldnere.

Skrevet

Da håper jeg at jeg ikke er 1 av de 1000 hehe. Bare jeg ikke tenker mye på det under sex så det ender med en slapp en uansett :p

tror det er større sjanse for å stresse den ned ja :p

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye går du på om dagen?

3 hvis jeg ikke kjører, 2 hvis jeg kjører. (Maksgrensa for å kjøre)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...