Gå til innhold

Denne Netflix-nettsiden er bedre enn originalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Media hint introduserte nylig en betalingsmodell som førte til at jeg har måttet lete etter et alternativ. I en stund fungerte det å bruke en eldre modell av Media Hint, men etter en oppdatering i Chrome nektes man å bruke eldre plugins.

 

En plugin jeg har hatt suksess med er ProxMate. Fungerer bra og er gratis.

Lenke til kommentar

Media hint introduserte nylig en betalingsmodell som førte til at jeg har måttet lete etter et alternativ. I en stund fungerte det å bruke en eldre modell av Media Hint, men etter en oppdatering i Chrome nektes man å bruke eldre plugins.

 

En plugin jeg har hatt suksess med er ProxMate. Fungerer bra og er gratis.

 

Godt tips! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Media hint introduserte nylig en betalingsmodell som førte til at jeg har måttet lete etter et alternativ. I en stund fungerte det å bruke en eldre modell av Media Hint, men etter en oppdatering i Chrome nektes man å bruke eldre plugins.

 

En plugin jeg har hatt suksess med er ProxMate. Fungerer bra og er gratis.

 

Kan selv anbefale Hola!, som er gratis, og som gjør jobben mye bedre enn det Media hint noen gang gjorde. Forskjellen er dog at en også har flere land å velge mellom, og ikke bare USA.

Lenke til kommentar

 

Media hint introduserte nylig en betalingsmodell som førte til at jeg har måttet lete etter et alternativ. I en stund fungerte det å bruke en eldre modell av Media Hint, men etter en oppdatering i Chrome nektes man å bruke eldre plugins.

 

En plugin jeg har hatt suksess med er ProxMate. Fungerer bra og er gratis.

 

Kan selv anbefale Hola!, som er gratis, og som gjør jobben mye bedre enn det Media hint noen gang gjorde. Forskjellen er dog at en også har flere land å velge mellom, og ikke bare USA.

Takk! Oppdaterte artikkelen nå med tipsene deres :)

 

- Niklas

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Media hint introduserte nylig en betalingsmodell som førte til at jeg har måttet lete etter et alternativ. I en stund fungerte det å bruke en eldre modell av Media Hint, men etter en oppdatering i Chrome nektes man å bruke eldre plugins.

 

En plugin jeg har hatt suksess med er ProxMate. Fungerer bra og er gratis.

 

Kan selv anbefale Hola!, som er gratis, og som gjør jobben mye bedre enn det Media hint noen gang gjorde. Forskjellen er dog at en også har flere land å velge mellom, og ikke bare USA.

Takk! Oppdaterte artikkelen nå med tipsene deres :)

 

- Niklas

Tips til media hint du kan bruke denne http://www.yopmail.com/en/email-generator.php som gir deg en random email Vær gang så du kan lage en ny bruker hvær gang prøve tiden går ut

Lenke til kommentar

Ønsker en tjeneste som kan ta høyde for sortimentet til alle land som har Netflix.

Holder meg for øyeblikket på Argentina. De har et relativt brukbart utvalg for tiden.

 

Tjenesten jeg benytter kan blokkere undertekster (lite behov for spansk tekst), men det er en utfordring når språket i filmen hopper over til fransk/japansk/e.l.

Lenke til kommentar

Ønsker en tjeneste som kan ta høyde for sortimentet til alle land som har Netflix.

Holder meg for øyeblikket på Argentina. De har et relativt brukbart utvalg for tiden.

 

Tjenesten jeg benytter kan blokkere undertekster (lite behov for spansk tekst), men det er en utfordring når språket i filmen hopper over til fransk/japansk/e.l.

 

Du kan prøve Moreflicks. Der skal du kunne se hvilke land som har det tilgjengelig. Har ikke brukt den så mye selv da, bare vært kjapt innom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt skummelt å anbefale hola:

It has come to my attention quite a lot of people seem to be recommending Hola, I'm just writing here to advise against using it. I suck at writing things like this but I'll give it a shot.

First of all. it injects ads on web pages. This might not be too big of issue for some but for me I think that it is not right for Hola to be gaining revenue this way also this is probably linked to it being spyware.

Secondly and most importantly turns your connection into an exit node which allows people to use your internet connection and potentially access illegal material. [citation needed]

http://forums.hummingbird.me/t/psa-do-not-use-hola-unblocker/4432

Endret av oddi
Lenke til kommentar

 

Media hint introduserte nylig en betalingsmodell som førte til at jeg har måttet lete etter et alternativ. I en stund fungerte det å bruke en eldre modell av Media Hint, men etter en oppdatering i Chrome nektes man å bruke eldre plugins.

 

En plugin jeg har hatt suksess med er ProxMate. Fungerer bra og er gratis.

 

Kan selv anbefale Hola!, som er gratis, og som gjør jobben mye bedre enn det Media hint noen gang gjorde. Forskjellen er dog at en også har flere land å velge mellom, og ikke bare USA.

Jeg også bruker Hola! Veldig kjekt å kunne velge land.

Lenke til kommentar

Så fint at dere poster info om hvordan man omgår begrensninger på regions-beskyttet innhold. Da venter vi på neste artikkel fra dere om hvordan man omgår reklame-fjerning sperren på tek.no sine nettsider.

Eller er det bare greit å trikse litt når det gjelder andre sine nettsider?

 

Tenkte på det samme :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så fint at dere poster info om hvordan man omgår begrensninger på regions-beskyttet innhold. Da venter vi på neste artikkel fra dere om hvordan man omgår reklame-fjerning sperren på tek.no sine nettsider.

Eller er det bare greit å trikse litt når det gjelder andre sine nettsider?

 

man kjøper Ekstra-abbonement. beste trikset i boka med mindre man ikke er voksen nok til å innse at uten inntekter kan man heller ikke drive journalistikk.

 

det er ikke ulovlig å omgå regionsperren på Netflix. de har heller ikke gjort tiltak for å hindre det, noe som ville vært svært enkelt - bbc iplayer f.eks er kun tilgjengelig i Storbritania. det ville vært noe annet å lage en artikkel om hvordan man fikk tilgang uten å betale, eller anbefale piratbay.

Lenke til kommentar

Så fint at dere poster info om hvordan man omgår begrensninger på regions-beskyttet innhold. Da venter vi på neste artikkel fra dere om hvordan man omgår reklame-fjerning sperren på tek.no sine nettsider.

Eller er det bare greit å trikse litt når det gjelder andre sine nettsider?

 

Er ikke rart det er krig i verden...

Lenke til kommentar

 

Så fint at dere poster info om hvordan man omgår begrensninger på regions-beskyttet innhold. Da venter vi på neste artikkel fra dere om hvordan man omgår reklame-fjerning sperren på tek.no sine nettsider.

Eller er det bare greit å trikse litt når det gjelder andre sine nettsider?

man kjøper Ekstra-abbonement. beste trikset i boka med mindre man ikke er voksen nok til å innse at uten inntekter kan man heller ikke drive journalistikk.

 

det er ikke ulovlig å omgå regionsperren på Netflix. de har heller ikke gjort tiltak for å hindre det, noe som ville vært svært enkelt - bbc iplayer f.eks er kun tilgjengelig i Storbritania. det ville vært noe annet å lage en artikkel om hvordan man fikk tilgang uten å betale, eller anbefale piratbay.

 

 

Det er brudd på TOA til f.eks. Netflix å gjøre, men ikke kriminelt. Det er ikke ulovlig å sperre for å se reklame på egen PC heller, men som du sier vil tek.no nok tape litt penger på det. På samme måte som de som produserer innholdet på f.eks. BBC eller Netflix vil tape på å ikke kunne selge innholdet sitt til ulike regioner.

Jeg sier ikke at det er en bra eller dårlig med slike regionsperrer slik som du prøver å spore inn diskusjonen på, men jeg peker på dobbeltmoralen til tek.no når de poster slike artikler med løsninger for å omgå sperrer. BBC er f.eks. kun tilgjengelig om du betaler kringastningavgift i UK.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...