Lystig Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Hei! Jeg har ett problem med office 2002 (word), noen av de filene jeg har får jeg ikke til å åpne i word, det er både gamle og nye filer (skrevet og lagret i word). Jeg prøvde å åpne filene i wordapad, det gikk. Må jeg kopiere innholdet i hver fil ifra wordpad til word og lagre de på nytt eller finnes det en enklere måte? På forhånd takk for svar!
neXon Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 du kan prøve og lastened OpenOffice som er gratis, Det er VELDIG likt office pakken (synest det er bedre faktisk) Tror den skal løse problemet ditt http://www.skolelinux.no/openoffice/
Lystig Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Skrevet 22. oktober 2003 hehe, har det selv, men dette er til ett firma, tviler på at de bytter :-) Skjønner ikke hve feilen er....
neXon Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 okay da så men det er sikkert fordi du har en nyere versjon av word en det dokumentet ble skrevet i. Er ikke sikker, men tror det oppstår konflikter med forskjellige versjoner av word kan prøve med word97 eller 2000, vist ikke lukter jeg ARBEID hehe
Lystig Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Skrevet 22. oktober 2003 Alle filene er skrevet med word 2002...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå