Kiiips Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Hei. Det står at jeg har brukt over 10 gb data på et tidspunkt i dag på mobilabonnementet mitt. Jeg har sjekka på mobilen min under databruk og der står det ikke noe om at jeg har brukt så mye datatrafikk. Bruker samsung galaxy s3. Hva i all verden er det som kan ha skjedd? Tusen takk for svar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Det står at jeg har brukt over 10 gb data... HVOR står dette? På Mine sider på teleselskapets nettsider? Har du tvilling-sim så forbruket kan ha funnet sted på en annen enhet? Endret 4. juli 2014 av Mannen med ljåen
Simen1 Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Har du noen gang trykket ok på brukeravtalen til en app uten å ha lest gjennom avtalen? I så fall kan du ha trykket ok på en rævkjøre-app som misbruker abonnementet ditt, med din godkjennelse. 1
Kiiips Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Skrevet 4. juli 2014 (endret) Det står at jeg har brukt over 10 gb data... HVOR står dette? På Mine sider på teleselskapets nettsider? Har du tvilling-sim så forbruket kan ha funnet sted på en annen enhet? Fikk melding fra mobilelskapet som jeg bruker om dette. Nei, jeg har ikke noe tvilling sim. Siste appen jeg installerte var Jawbone up appen. Jeg trodde at den var serriøs. Endret 4. juli 2014 av Kiiips
snillekim Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Gå inn på instillinger, velg databruk, så vil du se hvilken app som har blitt brukt. Hva står det der?
Kiiips Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Skrevet 5. juli 2014 Det er ingen av appene som har brukt over 1 gb (muligens med unntak av spotify). Likevel er Spotify bruken langt langt unna å bruke over 10 gb. Det står også at internett deling og hotspot bruken er langt under over 10gb brukt. Kan det være at mobilselskapet tar feil? Så vidt jeg kan se er det ingenting som tilsier at jeg har brukt såpass mye datatrafikk på en dag.
teitur Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Men ser du på dagens bruk, siste uke, som jeg mener er default, eller hele måneden? Hvis du får melding fra operatøren er det vel akkumulert forbruk i perioden det dreier seg om.
Kiiips Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Skrevet 6. juli 2014 (endret) Men ser du på dagens bruk, siste uke, som jeg mener er default, eller hele måneden? Hvis du får melding fra operatøren er det vel akkumulert forbruk i perioden det dreier seg om. Jeg så på de 15 siste dagene i juni og hele juli sålangt. Operatøren mente at det store forbruket skjedde over en kort periode i begynnelsen av juli. Endret 6. juli 2014 av Kiiips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå