Gå til innhold

www.alinux.no


Anbefalte innlegg

Det som kansje kan bli en ide er å samle alinux.no og opp under programmer.no da windows.no og blir langt inn under det. domenet alinux.no vil da peke til programmer.no/linux.

 

Det som er problemet i dag er at vi ikke har nok folk til å administrere x sider, og dermed blir sammenslåinger løsninger som vil fungere bra både for lesere og "ansatte".

 

any input?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

For meg så er det ikke så viktig hvor ting ligger, så lenge ting eksisterer... Så om dette vil frigjøre resurser slik at det skjer mer på linux-fronten er det en positiv greie!!!

 

Målet må vel uansett være at det finnes Linux informasjon på norsk som når både de som er ukjent med Linux, men også nyttig / interessant for de som er litt mer erfarne.

 

Arild

Lenke til kommentar

Jepp :) -- Jeg ser jo at det er kommet en god del flere Linux nyheter på selve programmer.no siden i det siste da, så det vipper mot noe interessant :]

 

Det hadde vært kjekt å fått noe i gang ja. Trenger ikke være stort - men hadde vært greit å kunne ha ting bra organisert fordi.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

www.alinux.no gir meg:

 

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Apache/1.3.26 Server at www.alinux.no Port 80

 

Jeg vet ikke hva som er værst, at jeg ikke får se noen side, eller at det kjører en utdanket Apache versjon... svakheter i fleng (om det ikke er en masse bakoverporta patcher...)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...