Gå til innhold

www.alinux.no


Anbefalte innlegg

Som dere alle har fått med dere så har vi nå fått www.alinux.no registert og forberedet. Så fort dns serverene er oppdatert så vil siden være up and going med informasjon om siden. Vi har og et pubsys som vi vil bruke her men så kommer det som open source / linux er så kjente for: :-)

 

Undertegnede har ikke fått tid til å jobbe med et design til siten pga flytting og problemer med inet forbindelsen pga dette. Så hvis noen ønsker å være med å utvikle et design til siden så er det bare å innformere om det her, slik at vi alle kan bli enige om noe. Dette gjelder og om hva dere ønsker at vi skal ha på siden av avdelinger.

 

Her er er mye opp til dere, hva ønsker dere? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Som jeg sa på #alinux.no, synes jeg den kommende websiden burde hete noe annet. Jeg synes alinux er litt "jeg kom ikke på noe bedre så jeg satt en A foran", no offence.

 

Derfor kommer jeg med mitt forslag. Synes det er bedre fordi det ikke er like diskriminerende for de som liker BSD smaker, samt at det klinger litt bedre.

 

Her er det: posix.no

Lenke til kommentar

Forresten, hvordan blir det med forumet nå?

Får vi en egen underkategori "Linux / Unix" med tilhørende undertopics?

Skal det bli flere moderatorer?

 

Vil forresten takke Mr.Ueland for å ha gidda å mekke side. Du har stått på!

Det begynte med at linux-forumet ble flyttet, og man begynte å snakke om egen side.

Jommen skjedde det ikke også!

Nok en gang: All(iallefall en god del) ære til Ueland!

Uten at han(eller noen andre, men det ble han) hadde gidda hadde det blitt med drømmen...

Lenke til kommentar
Som jeg sa på #alinux.no, synes jeg den kommende websiden burde hete noe annet. Jeg synes alinux er litt "jeg kom ikke på noe bedre så jeg satt en A foran", no offence.

 

Må nesten si meg litt enig dessverre.

Blir på en måte som "asosial" eller "atypisk", altså at a-en gir ordet motsatt mening. Høres jo teit ut selvfølgelig, men jeg har nå en egen, rar måte å se verden på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...