Orjanp Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Spørsmålet er om varslingstiden(hvis det finnes en) er overholdt. I overkant av en uke er vel litt i korteste laget. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Syns det er forferdelig teit at folk her snakker om en bedrift de ikke har erfaringer med.Kvalito er fortsatt et lite bedrift, og de kommer til å vokse. Dette skriver Kvalito: "Vi må dessverre slutte med gratis oppringt døgnet rundt. Det er fremdeles billig. Du får syv timer gratis, hver eneste dag for samme prisen, og deretter kun 10 øre per minutt i tellerskritt. Vi har fremdeles Norges beste tilbud til oppringtbrukere. For eksisterende kunder, vil dette gjelde fra og med 1. november. Alle våre kunder står fritt til å si opp uten at vi vil påkreve oss retten til noen oppsigelsestid. Vi beklager, men vi må tjene penger på det vi driver med :)" Som dere vet så satser Kvalito på bredbånd (Adsl, Sdsl) og dessuten så tror jeg Telenor har noe med dette å gjøre... Kvalito bruker jo linjene til Telenor og selfølgelig tar telenor godt betalt for det. Jeg selv er kjempe fornøyd med kvalito. Dere som ikke vet det så handler de etter boka... alt de gjør her er rett og de følger "kontrakten". Verden går ikke under fordi et godt tilbud faller bort? det finns da mange flere å velge i mellom Online 150 er jo billigere . Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Som dere vet så satser Kvalito på bredbånd (Adsl, Sdsl) og dessuten så tror jeg Telenor har noe med dette å gjøre... Kvalito bruker jo linjene til Telenor og selfølgelig tar telenor godt betalt for det. Men du kan ikke komme og påstå at de helt visste hva de gjore når de lanserte dette, f.eks den meget pussige prisingen i starten, så et kraftig påpluss og så noen uker etterpå så må de endre hele tjenesten til et langt dårligere tilbud. Man kan jo spekulere i hvor grundig disse karene har gjort forarbeidet og hvor dyktige de er i økonomi, det ser ikke helt bra ut uansett om man er kunde eller ei. Lenke til kommentar
geiran Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Sålenge telenor ikke har oppkoblingsavgift er jeg sikker på at telenor 150 er et bedre alternativ. Det gjør at man kan bruke BOD. (Bandwith on demand) -G Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Verden går ikke under fordi et godt tilbud faller bort? det finns da mange flere å velge i mellom Finn det du da! Telenor må man ha online abbonomang også, dei koster flesk! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Verden går ikke under fordi et godt tilbud faller bort? det finns da mange flere å velge i mellom Finn det du da! Telenor må man ha online abbonomang også, dei koster flesk! Online Basis (98,- pr.mnd) Vårt mest grunnleggende abonnement. Inneholder antivirusprogrammet Norton Antivirus 2003. Mye for pengene vil jeg si , det gir en pris på 598 for Online 150 med Av software . Kvalito koster vel 545 men de har 50kr i faktureringsgebyr så prisen blir 595 . Ikke det at jeg liker Telenor , men Kvalito sitt tillbud er dårlig . Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 man har jo seff antivirus fra før av Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 man har jo seff antivirus fra før av Det har du sikkert ikke betalt for Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dette er jo igrunn ikke noen overraskelse. Cybercity prøvde seg på samme opplegget i sin tid med fri tilgang på isdn til en fast pris, men måtte senere sette dette ned til max 8 timer per dag. (Cybercity gikk forøvrig også konkurs etterhvert hvis jeg ikke tar helt feil) EDIT: fiksa skrivefeilen Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 men måtte senere sette dette ned til max 80 timer per dag. Jeg kan leve med 80 timer per dag... Sorry, couldn't help my self... 8) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 (Cybercity gikk forøvrig også konkurs etterhvert hvis jeg ikke tar helt feil) Tror ikke det, de aviklet sin virksomhet i norge men de er vel en av de som er svært aktive i Danmark Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Var ikke akkurat samme situasjon som deg helt frem til mai i år, VELDIG frustrerende i lengden, men det er vel noe en må leve med ;-( Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ehhh det er vi som betaler for tjenesten etter utallige prisjusteringer.Hva med og lukke anus føre du ytrer noe? Hva med å lukke kjeften din, stakkars deg som tydeligvis stod litt for nære når kruttet smalt....makan til idiot. Nicket ditt sier jo alt, og så burde du lære deg å sitere, men det er vel for vanskelig for deg? Og/å regelen burde du også repetere! Det heter hva med å lukke, ikke og, din amatør! Tipper dine karakterer i norsk ikke er til å hoppe i taket av? Til alle moderatorer: Unnskyld! Da/når regelen burde du også repetere! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dere burde repetere god folkesjikk alle sammen. La tråden komme på sporet igjen. Ring Jernbaneveret, for denne har spora av litt. Altså, kor masse må dei betale da for 24t oppkobling ? og kor masse må vi betale? Lenke til kommentar
Xibit Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Var ikke akkurat samme situasjon som deg helt frem til mai i år, VELDIG frustrerende i lengden, men det er vel noe en må leve med ;-( Ja, for din setning var jo så utrolig bra. Ble et noe unorskt preg over den. Og til alle moderatorer: Nå er det slutt på tullball fra min side. Lenke til kommentar
|Matrox Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Skulle til å bestille Kvalito opplegg nå, inntil en kamerat av meg sa i fra. Broder'n ringte dem akkurat og spurte om den internett greia der, men de sa ikke no om at de skulle endre dette! Noen burde få vondt, og tror ikke jeg trenger å si hvem! Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Fy! ble så sinna når jeg så denne posten, var redd dette skulle skje, håper i grunn det går samma vei med Kvalito som med Cybercity. Lureri kaller jeg dette, samle sammen masse kunder, sette opp prisen, og endre tilbudet uffameg ser ut som jeg må krype tilbake til Telenor i rein protest, tror det funker bedre når man får overført timene innenfor samme måned. Lenge siden jeg har blitt så skuffa det må jeg si, men på den lyse side skal adsl bygges ut her innen april 2004. Og da vet jeg 2 ISP'er jeg ikke skal velge! Nei er bare sint tror det er best jeg ikke skriver mer før jeg får roet meg ned litt. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg sendte reply på mailen jeg fikk i går der jeg spurte om de fremdeles ville ta oppkoblingsavgift nå da de har gått over til 7 timer, men har ennå ikke fått svar. Håper både for Kvalito og kundene sin skyld at de dropper oppkoblingsavgiften. Dersom de tar vekk oppkoblingsavgiften vil de fremdeles ha det beste fastpristilbudet i Norge på dial-up, men hvis de beholder den så kommer de til å ha det dårligste tilbudet. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er noe som slår meg... alle med oppringt internett er fly forbanna uansett hvem som fjerner et godt tilbud til de... Fra av Kvalito ga deg varsel så har du 2mnd med demmers internett enda.. det har du rett på og det gir de også: "For eksisterende kunder, vil dette gjelde fra og med 1. november" Så ro ned ordbruket... Lenke til kommentar
Rim Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nå er det vel 2 uker til 1. nov og ikke 2 måneder men det er nå så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå