Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Ser det er mange som sammenligner dette med spill som Baldurs Gate. Men er ikke det egentlig litt feil? Er det ikke slik at i Divinity kan du bare spille som en eller to avatars? Og kan ikke custom lage dine egne?

Du spiller med to karakterer som du lager selv, og i tillegg kan du ha opp til 2 kompanjonger som du finner rundt om i verdenen. (Så vidt jeg vet)

 

Folk sammenligner med Baldur's Gate fordi spillet har isometrisk fugleperspektiv og fordi de tror at Baldur's Gate er turbasert fordi man kan pause, men det er det altså ikke.I følge Larian selv er spillet mest inspirert av Ultima-spillene.

Er enig med deg men må kverulere, på sett å vis er bg turbasert, det er ikke bare å trykke så slår char.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Begynner å bli litt bekymret over hvor opptatt dere er på at jeg ikke skal like spillet - noe jeg faktisk sier gang på gang at jeg gjør. Tror det er best jeg forlater denne tråden for min egen mentale helse.

Ha ha. Jeg vil anbefale deg å legge fra deg den offerrolle-taktikken din. Den har du brukt i tidligere tråder også. SÅ hårsår er du ikke.

Vel, han har helt klart et poeng ?

 

Schneider, hva slags forfatter jobber du som? Jeg trodde folk var eller prøvde å bli forfattere... Skriver du med timebetaling? Bare så det er sagt, å skrive er ikke det samme som å lese :D

 

 

Begynner å bli litt bekymret over hvor opptatt dere er på at jeg ikke skal like spillet - noe jeg faktisk sier gang på gang at jeg gjør. Tror det er best jeg forlater denne tråden for min egen mentale helse.

Ha ha. Jeg vil anbefale deg å legge fra deg den offerrolle-taktikken din. Den har du brukt i tidligere tråder også. SÅ hårsår er du ikke.

Vel, han har helt klart et poeng ?

 

Schneider, hva slags forfatter jobber du som? Jeg trodde folk var eller prøvde å bli forfattere... Skriver du med timebetaling? Bare så det er sagt, å skrive er ikke det samme som å lese :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Necro av post, men det får så være.
Jeg kjøpte dette for ikke lenge siden, men klarer ikke bestemme meg helt for hvilke to main-characters jeg skal bruke. Tenker foreløpig på Fire-wizard og ranger, men lurer også på rogue. Har hørt rogue ikke er det beste, er det noe i det? Jeg har alltid vært svak for Cleric, men da som en cloth-healer. Mage med water-spec gjør visst samme nytten så vidt jeg vet. Noen tips til oppbygging av party?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...