Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke akkurat spilt veldig mye enda, men må si at med en gang jeg ble introdusert til hele "time-twisting chosen one" historien så ble jeg bare oppgitt. Man har jo allerede source hunter motivasjonen (som ikke engang har blitt veldig utdypt enda), trengte man virkelig å legge til denne utrolig klisje historien i tillegg ?

 

Flere spill har noe å lære fra Witcher på dette punktet. Selv om man kan bli involvert i større ting etterhvert som historien utvikler seg så er det noe veldig forfriskende med å bare være en person som tar skjebnen i sine egne hender.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for råd om kamera. Har spilt litt til nå og har blitt ganske vant til det.

Har fortsett ikke forsøkt å bevege meg langt utenfor byen. Zombiene skjuler seg godt så når de først dukker opp er jeg plutselig omringet av dem.

 

Er to ting jeg lurer på:

- Hvor mye må man ha i perception for å se fellene ved den gråtende orken (ved faklene)? Jeg så dem i et øyeblikk, men når jeg gikk nærmere forsvant de. Jeg kan klare å unngå dem men de andre karakterene klarer det ikke. Har prøvd å kontrollere en og en, men da fant jeg bare enda flere feller lengre bort.

- Hvordan fungerer crafting? Har selvsagt funnet ut at man kan kombinere ting, men finnes det noen oppskrifter man kan kjøpe eller må man bare prøve seg frem?

Regner med at man må finne en slags crafting benk for å lage noe mer avansert.

 

Spillet er fortsatt morsomt. Liker at jeg spiller litt i blinde uten å vite hva jeg skal gjøre. :)

Det skjer for sjeldent i dagens spill.

Lenke til kommentar

Takk for råd om kamera. Har spilt litt til nå og har blitt ganske vant til det.

Har fortsett ikke forsøkt å bevege meg langt utenfor byen. Zombiene skjuler seg godt så når de først dukker opp er jeg plutselig omringet av dem.

 

Er to ting jeg lurer på:

- Hvor mye må man ha i perception for å se fellene ved den gråtende orken (ved faklene)? Jeg så dem i et øyeblikk, men når jeg gikk nærmere forsvant de. Jeg kan klare å unngå dem men de andre karakterene klarer det ikke. Har prøvd å kontrollere en og en, men da fant jeg bare enda flere feller lengre bort.

- Hvordan fungerer crafting? Har selvsagt funnet ut at man kan kombinere ting, men finnes det noen oppskrifter man kan kjøpe eller må man bare prøve seg frem?

Regner med at man må finne en slags crafting benk for å lage noe mer avansert.

 

Spillet er fortsatt morsomt. Liker at jeg spiller litt i blinde uten å vite hva jeg skal gjøre. :)

Det skjer for sjeldent i dagens spill.

Man finner jo haugevis med crafting bøker over alt , de gir gode pekepinner. Så fort man har lest de , så havner de under recipe i journalen.

Hvor mange legendariske våpen finner man etterhvert ? Jeg har et foreløpig , 1h klubbe :)

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Legendary har jeg funnet jevnt. Jeg har en char hvor jeg har bygd opp litt luck på, usikker på om det påvirker dropp sjans ifra mobs, men av og til blir det 'lucky find' i kister hun looter.

 

Ellers så sjekker jeg selgerene hvergang jeg levler siden varene de selger blir fornyet. Av og til selger dem unike våpen i tillegg til legendaries

 

Perception er også en bra skill da man finner mye nedgravd, og perception påvirker en god del ulike stats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke sammenlikningen med King's Bounty ganske aktuell?

 

Må få kjøpt dette spille. Hadde egentlig ikke så store interesser i det før i det siste, basert på tilbakemeldinger og det generelle ordet. Men er jo egentlig veldig glad i den her typen spill.

Lenke til kommentar

Vet ikke, men du får anledning til å forandre på personligheten til vedkommende litt ut i spillet også, så det er ikke noe jeg føler man må vente på. Selv foretrekker jeg egentlig å kjøre uten slik AI-personlighet. Det er et artig konsept, men jeg liker å bestemme selv hvordan vi skal løse ulike situasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...