Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva skjer med MSN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer hverken inn på hotmail eller msn. Hva er det som skjer?

Ingenting som har med MSN å gjøre funker! :-S

resten av nettet funker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hepp

Har hatt problemer jeg også. Jeg kan ikke bruke IE når jeg skall lese Hotmail....men må bruke Mosilla eller Opra, for at det skall gå...merkelig det i grunn, trodde MS nesten krevde at jeg brukte IE til Hotmail :lol:

Skrevet

hmm...bruker opera til å surfe med. Satt og chattet på MSN, så plutselig bare disconnecta det! klarer ikke å logge på igjen, kommer heller ikke inn på www.msn.com og www.hotmail.com. Gikk opp å restarta routeren, funka heller ikke.

Skrevet
Funker som en klokke så det er nok bare du som har problemer ;)

Er redd han ikke er alene. Har stort sett ikke kontakt med utlanded nå... DNS funker, men får ikke pinga eller traca utenlanske adresser

edit: Har nextgentel adsl

Skrevet
hmm...bruker opera til å surfe med. Satt og chattet på MSN, så plutselig bare disconnecta det! klarer ikke å logge på igjen, kommer heller ikke inn på www.msn.com og www.hotmail.com. Gikk opp å restarta routeren, funka heller ikke.

nextgentel? Kommer meg heller ikke inn på msn/hotmail og andre utenlandske nettsider akkurat nå

Skrevet
Funker som en klokke så det er nok bare du som har problemer ;)

Er redd han ikke er alene. Har stort sett ikke kontakt med utlanded nå... DNS funker, men får ikke pinga eller traca utenlanske adresser

edit: Har nextgentel adsl

Nå som du sier det, kommer jeg ikke inn på utenlanske servere...wtf is going on! Har NGT btw.

Har all kontakt med utlandet blitt brutt sånn plutselig?

Skrevet
Fikk nettopp høre at NGT er koblet fra utenlandsnettet. Bare rykter, men kan stemme!

Ser ut til å stemme ganske bra det

Noen idè hvorfor?

Skrevet

Var snakk om DoS angrep en plass, er jeg på jordet?

Driftsmeldinger

I forbindelse med oppgraderinger i nettet, vil enkelte kunder kunne oppleve korte brudd i forbindelsen tidlig onsdag morgen.

Det er for tiden ingen rapporterte driftsforstyrrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...