Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan leve det perfekte liv


Anbefalte innlegg

hallo:)

Sitter her og filosoferer over hvilke prioriteringer som skal til for å få gøyest mulig og mest mulig meningsløst liv, vi har jo bare ett liv.

Oppleve ting?

festing?

edrulig liv?

teste nye ting?

Pule flest damer?

Ha mange damer?

Kun en dame?

kjæester?

Singel?

prioritere venner venner?

jobb?

utdanning?

reise

 

osv,...

 

Hvordan mener dere at man må prioritere for og ha et best mulig liv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å pule flest mulig damer finner jeg relativt meningsfylt, i og med at det i stor grad bidrar til å øke min livsglede og samtidig bringe meg nærmere målet om å leve et så optimalt liv som mulig, hva gjelder de fleste ulike plan.

 

Å pule damer er i mine øyne helt essensielt for å nå mitt mål om et perfekt liv, men så kan en jo reflektere over hvilke typer kvinner en puler. Hvem en puler, kan etter min mening si mye om en som person og ens grad av lykkelighet. Si meg dermed hvem du puler, og jeg skal si deg hvem du er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det å pule flest mulig damer finner jeg relativt meningsfylt, i og med at det i stor grad bidrar til å øke min livsglede og samtidig bringe meg nærmere målet om å leve et så optimalt liv som mulig, hva gjelder de fleste ulike plan.

 

Å pule damer er i mine øyne helt essensielt for å nå mitt mål om et perfekt liv, men så kan en jo reflektere over hvilke typer kvinner en puler. Hvem en puler, kan etter min mening si mye om en som person og ens grad av lykkelighet. Si meg dermed hvem du puler, og jeg skal si deg hvem du er.

 

 

Jeg håper virkelig, for din skyld, at du ikke er seriøs. Er det tilfelle at du er seriøs, bør du finne deg andre verdier i livet. Føler med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det å pule flest mulig damer finner jeg relativt meningsfylt, i og med at det i stor grad bidrar til å øke min livsglede og samtidig bringe meg nærmere målet om å leve et så optimalt liv som mulig, hva gjelder de fleste ulike plan.

 

Å pule damer er i mine øyne helt essensielt for å nå mitt mål om et perfekt liv, men så kan en jo reflektere over hvilke typer kvinner en puler. Hvem en puler, kan etter min mening si mye om en som person og ens grad av lykkelighet. Si meg dermed hvem du puler, og jeg skal si deg hvem du er.

 

Jeg håper virkelig, for din skyld, at du ikke er seriøs. Er det tilfelle at du er seriøs, bør du finne deg andre verdier i livet. Føler med deg.

Ikke vet jeg med Dem, men for meg er de viktigste verdiene i livet de tingene jeg finner mest meningsfullt og interessant. Hva De måtte mene er viktige verdier i livet, kommer vel i utgangspunktet an på hva som er Deres behov, ønsker og følelser.

 

Kvinner og sex med dem, er både meningsfullt og interessant for min del, ergo en verdi jeg verdsetter meget høyt.

 

Jeg trives egentlig veldig om dagen, så for min skyld har De egentlig ingenting å bekymre Dem over, men takk for håpet, dersom det likevel var vel ment.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du glemmer mine førstevalg : Familie, kone og barn.

ja dette er vel det viktigste totalt sett, og kalrte å glemme dette:P

 

Men da jeg var i mitt "filosofiske" hjørne tenker jeg egentlig på livet før familie livet.. :hmm: Men kan jo trekke frem viktige ting og oppnå med familie når man først er igang :thumbs: ?

Lenke til kommentar

For meg er det opplevelser. Det å reise til fjerne strøk er det som gjør meg aller mest glad.

 

Penger, karriere og familie er ikke så viktig for meg. Det er ting som binder deg, og som forhindrer deg i å være spontan og å oppleve ting. For eksempel det å få barn, det ser jeg på som 18 års ubetinget fengsel. Da må du plutselig leve for noen andre enn deg selv. Man må ha fast jobb, og faste rutiner. Blæh!

 

Drømmen er å loffe rundt som en evig backpacker. Kanskje kjøpe en seilbåt? Om bare tre uker stikker jeg til Filippinene på ubestemt tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det å pule flest mulig damer finner jeg relativt meningsfylt, i og med at det i stor grad bidrar til å øke min livsglede og samtidig bringe meg nærmere målet om å leve et så optimalt liv som mulig, hva gjelder de fleste ulike plan.

 

Å pule damer er i mine øyne helt essensielt for å nå mitt mål om et perfekt liv, men så kan en jo reflektere over hvilke typer kvinner en puler. Hvem en puler, kan etter min mening si mye om en som person og ens grad av lykkelighet. Si meg dermed hvem du puler, og jeg skal si deg hvem du er.

 

 

Hehehehehe.

Lenke til kommentar

Man prioterer etter hvor gammel man er. Hvertfall jeg

Nå er det å ha det gøy, festing,reising,flere damer og oppleve ting

Samt jobb for å kunne leve slik.

 

Senere når man blir eldre setter man mer pris på familie,ro,kjæreste og karriere

 

Økonomi er ofte en stopper for å leve slik man vil..

 

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Hm, ja jeg er faktisk ganske enkel på dette...nesten flaut å si men:

 

Penger.

 

Med mye penger slepper jeg å stresse med alt annet i livet som jeg gjør nå. Hadde jeg hatt nok penger sånn at jeg slapp å tenke på det å må få Kr til å strekke seg mnd for mnd hadde livet vært perfekt.

 

På den måten kunne jeg fokusere på famlie og venner. Mine hobby. Reise verden rundt osv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja... Selv har jeg egentlig ikke peiling. Jeg er egentlig ikke sikker på om jeg i det hele tatt forstår konseptet med "et meningsfullt liv" i det hele tatt, men. For min del handler det ikke om stort mer enn å finne/drive med ting jeg liker, samtidig som jeg prøver å unngå å drive med ting som jeg misliker.

 

Livet er litt for tilfeldig til at jeg ser poenget med å ha spesielt store drømmer eller ambisjoner om ting. Særlig når det gjelder ting som ligger litt frem i tid.

Endret av Shirmah
Lenke til kommentar

hallo:)

Sitter her og filosoferer over hvilke prioriteringer som skal til for å få gøyest mulig og mest mulig meningsløst liv, vi har jo bare ett liv.

 

Oppleve ting?

festing?

edrulig liv?

teste nye ting?

Pule flest damer?

Ha mange damer?

Kun en dame?

kjæester?

Singel?

prioritere venner venner?

jobb?

utdanning?

reise

 

osv,...

 

Hvordan mener dere at man må prioritere for og ha et best mulig liv?

 

Kone, barn, hund og et hjem man har bygget selv.

 

Sosiale egenskaper,. Masse venner og en god familie. Kun festing de gangene det virkelig er noe å feire.

Lenke til kommentar

Være oppfinner :)

Gjøre litt mer av det man har lyst til og som man synes er gøy og interessant framfor alt som er plikt hele tiden. Ikke være helt konvensjonell på alle måter, men gi litt mer faen og bare kose seg, uten konstant å stresse/pine seg selv i jakten etter noe "bedre". Finere kropp, mer penger, status, bedre karriere osv osv.

Har man venner og familie rundt seg som er glad i en, og man gjør et arbeid man syns er meningsfylt, enten det er skole, jobb eller hobby så har man nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...