Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omega or not, den klokka var frykteleg (joke or not)! Kan ikkje alle som er på utkikk etter eit highend-ur av eitt eller anna slag berre omfavne t.d. submariners, gmt-masters eller noko frå IWC eller Longines? Mange av urverka frå desse kan brukast både til å kle seg opp og kle seg ned. Enkel og tidlaus design er ein sikker vinnar, så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Omega or not, den klokka var frykteleg (joke or not)! Kan ikkje alle som er på utkikk etter eit highend-ur av eitt eller anna slag berre omfavne t.d. submariners, gmt-masters eller noko frå IWC eller Longines? Mange av urverka frå desse kan brukast både til å kle seg opp og kle seg ned. Enkel og tidlaus design er ein sikker vinnar, så enkelt er det.

 

Hva submariner angår; designet er så ihjelkopiert av invicta, orient m.fl at hele klokken bare ser tacky ut.

Milgauss derimot, liker jeg. Kan ikke helt forklare hvorfor.

 

2142088479_927a53486e.jpg

 

(Limitedutgave med grønn krystall. Den vanlige bruker vanlig klar krystall)

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Kom over klokke kolleksjon som var litt interessant. Vet ikke helt hva jeg syntes om, spesielt med skruene og bildene.

 

Depeche Mode x Hublot Big Bang Collection

Det der er noe av det elendigste jeg har sett av design. En klokke som ser ut som en militærgrønn Lada påtrykt mikroskopiske gjengivelser av albumcover som stort sett kræsjer fullstendig med resten av klokka. Hvem i all verden vil ha noe sånt på armen?

Lenke til kommentar

A147-zoom-126.png

Hva synes folk om denne klokken fra Nixon? Nixon Ceramic.

Lurer på om prisen i norge er på 16.000,-

 

Nixon har også en Player Ceramic. Finnes i både svart og hvit.

A145-zoom-126.png

Forelsket meg helt i de to klokkene! Desverre er de nok litt for stive i pris for en fattig vernepliktig.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

16000,- for en Nixon klokke!?

 

Da betaler du vel strengt tatt kun for Nixon merket og "ceramic" look. Annet enn at de er helt hvit så er de jo prikk like de billige versonene av Nixon? Er visst et ETA verk i klokken, men kan fremdeles ikke helt skjønne prisen.

 

Har du noen preferanser på hva du er ute etter? Classy? Tøff? Macho? "Player"? Bös?

Enklere for oss å gi deg noen alternativer hvis det er noe spesielt du ønsker.

 

Er forøvrig et hav av andre klokker jeg ville kjøpt i steden for den der, men men smak og behag vel :)

 

Bare noen kjappe eksempler:

 

Tøff/macho

post-103787-1266528223_thumb.jpg

En av få Breitlinger jeg liker.

post-103787-1266528244_thumb.jpg

Bös?

post-103787-1266528263_thumb.jpg

Classy

post-103787-1266528297_thumb.jpg

post-103787-1266528425_thumb.jpg

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar
Gidder vel ikke slenge inn en liten beskrivelse om hvilke klokker som er hva? Hvilken er player klokken? hehe.

 

Slang vel kanskje ikke opp noe eksempel på player klokke. :p

 

Hva jeg ville definere som bös blir noe som Bell&Ross. Steinhart Triton og et par andre marine/pilot- klokker går vel under gruppa macho/tøff.

 

Player for min del blir vel noe a lá Breitling som har mye shiny elementer på seg. En klokke som er VELDIG synlig, litt for å flashe prisen som den har kostet. Breitlingen over er forøvrig en av få som jeg virkelig liker. :)

 

Kanskje litt vagt beskrevet :p

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar
16000,- for en Nixon klokke!?

 

Da betaler du vel strengt tatt kun for Nixon merket og "ceramic" look. Annet enn at de er helt hvit så er de jo prikk like de billige versonene av Nixon?

 

Bortsett fra ordet "automatic" på skiven.. :p Så sånn sett er det en "ordentlig" klokke, det er vel et ETA-verk i den, tenker jeg, men det betyr ikke at jeg synes det er verdt det..

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar
16000,- for en Nixon klokke!?

 

Da betaler du vel strengt tatt kun for Nixon merket og "ceramic" look. Annet enn at de er helt hvit så er de jo prikk like de billige versonene av Nixon?

 

Bortsett fra ordet "automatic" på skiven.. :p Så sånn sett er det en "ordentlig" klokke, det er vel et ETA-verk i den, tenker jeg, men det betyr ikke at jeg synes det er verdt det..

 

hehe, da var det jeg som ikke sjekket grundig nok opp. :) corrected

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...