Gå til innhold

Hvilken episode i de syv søstere liker dere best?


drbass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv liker jeg den episoden der hvor Walter Klüge banger Billeba. Den nest beste er den hvor han skal drepe Trygve. Så hvilken episode liker dere best?

 

P.S hvilken episode er det når kjell Magne får seg dame. Hu som flyr rundt og spør, vil du ligge med meg?, hele tiden

 

Jeg må si at du har ganske så store baller når du tørr å komme frem og si at du liker å se De syv søstre. Det skal du ha ! :smile:

Lenke til kommentar

kan ikke forstå att noken kan klara å skillja episodane fra kvarandre!

eller følger dere med på reprisen?

 

nei, venta! no kom eg på ein episode, då når alle klikka! han duden som har ei kina-dame blir forgifta av hu! så drepe han ho, og ein anna fyr slår han med balltre så han dauga! elns! seinere kommer tvillingbroren inn i serien! han var prest!

 

fulgte med på det før på laurdagskveldane, var jo en stund siden den serien gikk! er 18 nå, vet ikkje hvor gammel jeg var da, men var vertfall ikkje noe partymenneske! satt heima med familien og såg på De Syv Søstre!

Lenke til kommentar
kan ikke forstå att noken kan klara å skillja episodane fra kvarandre!

eller følger dere med på reprisen?

 

nei, venta! no kom eg på ein episode, då når alle klikka! han duden som har ei kina-dame blir forgifta av hu! så drepe han ho, og ein anna fyr slår han med balltre så han dauga! elns! seinere kommer tvillingbroren inn i serien! han var prest!

 

fulgte med på det før på laurdagskveldane, var jo en stund siden den serien gikk! er 18 nå, vet ikkje hvor gammel jeg var da, men var vertfall ikkje noe partymenneske! satt heima med familien og såg på De Syv Søstre!

 

jepp den eier, når Bjarne(?) blir drept 3 ganger i en eppisode :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...