Gå til innhold

Black & White 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B&W skulle også bli tidenes spill. Det ble det så definitivt ikke.

 

Det er blant de bedre da. Men tidenes beste er Morrowind etter min mening.

Morrowind er det beste spillet jeg har spilt, men jeg skulle ha spilt litt mer enn alle spill i hele verden før jeg skulle tørre å uttale meg om hvilket spill som er tidenes beste. Hadde jeg spilt så mange, tror jeg ikke Morrowind hadde havnet på topp. Det fantes tross alt spill før 1980, ikke bare etter 2000.

Lenke til kommentar
Morrowind er det beste spillet jeg har spilt, men jeg skulle ha spilt litt mer enn alle spill i hele verden før jeg skulle tørre å uttale meg om hvilket spill som er tidenes beste.

 

Hvordan kan du spille flere enn alle spillene i verden? Er ikke det et lite "oxymoron"?

 

Du skjønte godt hva han mente. Ikke vits å stille det spørsmålet!

 

Black&White var fett og jeg forventer mye bra av 2ern å :woot:

Lenke til kommentar
Morrowind er det beste spillet jeg har spilt, men jeg skulle ha spilt litt mer enn alle spill i hele verden før jeg skulle tørre å uttale meg om hvilket spill som er tidenes beste.

 

Hvordan kan du spille flere enn alle spillene i verden? Er ikke det et lite "oxymoron"?

 

Du skjønte godt hva han mente. Ikke vits å stille det spørsmålet!

 

 

Ooooh BIG DEAL! sanoj_20 begynner sikkert å gråte fordi Erling sa det!

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hva folket ville fram til jeg, men...

 

Erling: Hoi, hoi. Ikke fortell meg at du alltid snakker ordrett. Jeg har snakket en del med deg over IRC, og du sparer ikke akkurat på rare uttrykk (gjerne som ikke er ordrette) eller spesielle måter å si ting på, pirkegutt.

 

Gullfisk: Nei, jeg begynte ikke å gråte.

 

Ta det på PM om noen tok noe ille opp, så kan de som er interessert holde seg til emnet (har ikke engang spilt B&W jeg). :-)

Lenke til kommentar

Ehm..ja...selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å hjelpe folk, og være god ble jeg likevel en skikkelig ****** i følge spillet. Det er nok ikke håp for meg...

 

Samme her. Forstår ikke at ofring av en familie og to er så ondt? De var på vei til å dø av sult uansett. :roll:

 

Og den der fordømte apen min forble dum som et fokkings brød samme hvor lenge jeg prøvde å få han til å lære ting. Jeg fikk han til å drite i sjøen, dog. Bare synd han pleide å pælme innbyggere uti for å plukke opp dritten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...