Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor misliker alle meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hvorfor skal ikke du ta vare på kroppen din, og samtidig kreve å få deg en dame som tar vare på sin kropp?

Det er ikke vekten som teller men innsiden, en dame vil ikke ha en tynn og slank drittsekk. Da vil dem heller ha seg en lubben snill og omsorgsfull person. Bare fordi man er lubben betyr ikke at man ikke tar vare på kroppen sin, det betyr at man koser seg litt av og til ;)

 

Jeg vet om mange lubne og feite folk som har fått seg tynne kjærester

Lenke til kommentar

 

 

Ja, de har vært gift i ca 20 år og har snart voksne barn ja.

Kan slikt skje med en tynn pen og dame og en lubben mann med?

Sikkert. Men MÅ du ha en tynn pen dame, hva med en lubben pen dame...nei, vi har vel alle våre preferanser....er ikke personligheten viktigst?

 

 

Jeg hører at noen vinner førstepremien i Lotto. Millioner av kroner.

 

Nei, seriøst, jeg hadde klart valgt hebbelillas eksempel over pengene.

Det hadde vært herlig å vinne så mye penger da...Kunne drikke så mye man vil, he he...(morgen middag kveld) Men kjærlighet kan ikke kjøpes for penger nei :) De største gledene er gratis, heter det jo...

Edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Ja, de har vært gift i ca 20 år og har snart voksne barn ja.

Kan slikt skje med en tynn pen og dame og en lubben mann med?

 

Sikkert. Men MÅ du ha en tynn pen dame, hva med en lubben pen dame...nei, vi har vel alle våre preferanser....er ikke personligheten viktigst?

 

Jeg liker lubne damer best jeg, de er koselige :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at jeg vil ha en tynn kjæreste

Men du spurte om slikt kan skje med en lubben mann og en tynn dame i dette innlegget. Det tolker jeg slik at du er lubben, og ønsket en tynn kjæreste.

 

Hvis ikke er det jo greit. Poenget mitt er at i de aller fleste forhold, har de to partene relativt lik sosial rang. Kanskje den ene er penere enn den andre, men da er kanskje den andre smartere, rikere, mer utadvendt, sosial etc.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg har ikke sagt at jeg vil ha en tynn kjæreste

Men du spurte om slikt kan skje med en lubben mann og en tynn dame i dette innlegget. Det tolker jeg slik at du er lubben, og ønsket en tynn kjæreste.

 

Hvis ikke er det jo greit. Poenget mitt er at i de aller fleste forhold, har de to partene relativt lik sosial rang. Kanskje den ene er penere enn den andre, men da er kanskje den andre smartere, rikere, mer utadvendt, sosial etc.

 

Så du tulla bare når du sa feite ikke kunne få tynne?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er lubben ikke feit, visst man skal ha en kjæreste så er vell oppførselen og personligheten den viktigste? Jeg ville aldri vært sammen med en tynn dame som var en skikkelig bitch

Lenke til kommentar

Hvor stor andel av trygdede er trygdet pga. psykisk helse?

Nærmest ingen. Man må nesten alltid ha en sykdom for å bli uføretrygdet (vs. AAP). Psykisk sykdom er ikke det samme som dårlig psykisk helse.

 

Lettere diagnoser som moderat depresjon og angst kan heller ikke sammenlignes med tyngre diagnoser som schizofreni.

 

En annen ting er at folk bare kodes under en diagnose, og det blir ofte den psykiske, selv om de også klager over fysiske symptomer med mer eller mindre uklar årsak. ("Vet vi ikke sikkert så må det jo være psykisk.")

 

Psykiske lidelser står for 31,6% av uføretrygd. Men trekk fra "-Organiske psykiske lidelser/schizofrene og paranoide lidelser", -Psykiske lidelser på grunn av rusmiddel- eller tablettbruk, og -Psykisk utviklingshemming så står vi igjen med 21,7%.

 

Hvorav "Affektive lidelser (stemningslidelser)" er 5,8%. Dette inneholder både bipolar lidelse og depresjon. Så myten om at trygdede bare later som om de er deprimerte holder ikke, kanskje det er 2% som er uføretrygdet pga depresjon (man må gå ut i fra at de fleste i denne kategorien er bipolare, ettersom det er en alvorligere sykdom med dårligere prognose).

 

Så er -Nevroser og atferds- og personlighetsforstyrrelser 15,9%. Dette kan være så mye rart. Personlighetsforstyrrelser er folk som fungerer dårlig og er vanskelig å behandle. Det har ingenting med vanlig psykiske helse å gjøre.

 

Tror det er rundt 50% av de uføretrygdede som er trygdet pga. en psykiatrisk diagnose.

Riv ruskende galt, heldigvis. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...