Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor misliker alle meg?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Jeg skjønner ikke hvorfor alle misliker meg. Jeg kan ikke se noe problematisk med meg.

 

Det er sikkert fordi jeg "naver". De tror at da har man ikke store evnene, og om man da sier noe smart eller på noen måte presterer noe så blir de mistenksomme.

 

Fuckings folk.

 

Folk jeg har gått på skole med ser en annen vei om jeg treffer dem. Andre som vet hvem jeg er hilser bare ikke.

 

Jeg har ingen venner. Det er jo fordi jeg blir mislikt. Men jeg skjønner ikke hvorfor, for jeg ser ikke hva galt jeg gjør.

Jeg misliker ikke deg og jeg går på nav også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor alle misliker meg. Jeg kan ikke se noe problematisk med meg.

 

Det er sikkert fordi jeg "naver". De tror at da har man ikke store evnene, og om man da sier noe smart eller på noen måte presterer noe så blir de mistenksomme.

 

Fuckings folk.

 

Folk jeg har gått på skole med ser en annen vei om jeg treffer dem. Andre som vet hvem jeg er hilser bare ikke.

 

Jeg har ingen venner. Det er jo fordi jeg blir mislikt. Men jeg skjønner ikke hvorfor, for jeg ser ikke hva galt jeg gjør.

 

Huff, nei ass... NAV'ere er vi ikke så glade i.

Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner ikke hvorfor alle misliker meg. Jeg kan ikke se noe problematisk med meg.

 

Det er sikkert fordi jeg "naver". De tror at da har man ikke store evnene, og om man da sier noe smart eller på noen måte presterer noe så blir de mistenksomme.

 

Fuckings folk.

 

Folk jeg har gått på skole med ser en annen vei om jeg treffer dem. Andre som vet hvem jeg er hilser bare ikke.

 

Jeg har ingen venner. Det er jo fordi jeg blir mislikt. Men jeg skjønner ikke hvorfor, for jeg ser ikke hva galt jeg gjør.

 

Huff, nei ass... NAV'ere er vi ikke så glade i.

 

Dum kommentar:-(

Lenke til kommentar

"Kom deg ut" er da et råd, viktig å komme seg ut, bare det kan hjelpe...

 

Nei, bare det å komme seg ut kan være en stor barriere. Jeg aner ikke hva eller hvor jeg skal dra hvis jeg må utenfor huset. Jeg kan dra til butikken, jobben, kanskje frisøren, men hvor i all verdens skal jeg dra ellers? "kom deg ut", "møt nye mennesker" osv. er helt verdiløst.

 

Anonymous poster hash: 7209a...9d3

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Ingen kan vel fortelle noen nøyaktig HVA de skal gjøre. Det må de finne ut sjøl. Ja, det går an å si; bli medlem i botanisk hage, men det er ikke sikkert han liker blomster liksom :huh:

 

Da må de isåfall forklare hvordan man skal finne det ut. Hvis jeg gir en som sliter et råd jeg ikke engang klarer å forklare på en vettug måte selv, hvordan kan jeg forvente at denne personen skal få noe som helst ut av det? Du kan like gjerne si "bli frisk" eller "få venner".

 

"Kom deg ut" er da et råd, viktig å komme seg ut, bare det kan hjelpe...

 

Er ikke bare å komme seg ut

Lenke til kommentar

 

Det er jo mange ting man kan gjøre uten å legge noen stor plan ved det. F.eks. gå tur ute i stedet for å sitte inne og råtne. Det er en fin start... det kan føles veldig vanskelig ut det, men ofte er det bare en følelse.

"Enig med du"....

Man må ta med noe å drikke og kanskje spise (niste), og bare legge i vei, finne en turvei kanskje, eller nærmeste skogsområde, gå og legge merke til ting, eller bare gå og tenke...

Man MÅ ikke ha en plan, men man kan jo gå på kino fx...hvis det er noe som frister, ingen skam å gå på kino aleine, det er ofte det beste, så slipper man å bli enige om en film (noe som kan være vanskelig heh)

Enig med du, har man fått kommet seg ut, er det mange retninger man kan ta, nord, syd, vest og øst :)

 

 

"Kom deg ut" er da et råd, viktig å komme seg ut, bare det kan hjelpe...

Nei, bare det å komme seg ut kan være en stor barriere. Jeg aner ikke hva eller hvor jeg skal dra hvis jeg må utenfor huset. Jeg kan dra til butikken, jobben, kanskje frisøren, men hvor i all verdens skal jeg dra ellers? "kom deg ut", "møt nye mennesker" osv. er helt verdiløst.

 

Anonymous poster hash: 7209a...9d3

Har et godt eksempel på hva som kan komme ut av "en tur ut aleine":

Kusina mi var single og aleine. Hun tok en tur til sentrum. Gikk på kunstutstillinger tror jeg det var. Etter hvert ble hun sulten og stakk innom en snackbar.

En single mann hadde også tatt seg en tur i sentrum den dagen. Han hadde også vært på kunstutstillinger her og der. Også han ble sulten etter hvert, og gikk på akkurat den samme snackbaren som kusina mi, tilfeldigvis på samme tidspunkt. Og sim salla bim, det var den dagen da han møtte henne. :) Kult ikke sant? (De har vært sammen i ca.20 år nå)

Edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har et godt eksempel på hva som kan komme ut av "en tur ut aleine":

 

Kusina mi var single og aleine. Hun tok en tur til sentrum. Gikk på kunstutstillinger tror jeg det var. Etter hvert ble hun sulten og stakk innom en snackbar.

En single mann hadde også tatt seg en tur i sentrum den dagen. Han hadde også vært på kunstutstillinger her og der. Også han ble sulten etter hvert, og gikk på akkurat den samme snackbaren som kusina mi, tilfeldigvis på samme tidspunkt. Og sim salla bim, det var den dagen da han møtte henne. :) Kult ikke sant? (De har vært sammen i ca.20 år nå)

 

Slikt skjer bare med damer ikke med menn ;)

Endret av Bruker-292501
Fjernet mye bruk av quotes
Lenke til kommentar

Slikt ser bare med damer ikke med menn ;)

Har et godt eksempel på hva som kan komme ut av "en tur ut aleine":

Nei, bare det å komme seg ut kan være en stor barriere. Jeg aner ikke hva eller hvor jeg skal dra hvis jeg må utenfor huset. Jeg kan dra til butikken, jobben, kanskje frisøren, men hvor i all verdens skal jeg dra ellers? "kom deg ut", "møt nye mennesker" osv. er helt verdiløst.

 

 

Anonymous poster hash: 7209a...9d3

 

Kusina mi var single og aleine. Hun tok en tur til sentrum. Gikk på kunstutstillinger tror jeg det var. Etter hvert ble hun sulten og stakk innom en snackbar.

En single mann hadde også tatt seg en tur i sentrum den dagen. Han hadde også vært på kunstutstillinger her og der. Også han ble sulten etter hvert, og gikk på akkurat den samme snackbaren som kusina mi, tilfeldigvis på samme tidspunkt. Og sim salla bim, det var den dagen da han møtte henne. :) Kult ikke sant? (De har vært sammen i ca.20 år nå)

 

 

Kunne ikke du være han som sjekka opp ei dame, mener du?

Klart du kan. Hvis hun er åpen for det, som kusina mi var det. De var begge ensomme. Det MÅ ikke være håpløst ;)

Endret av Tvillingsjel
Fjernet mye bruk av quotes
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kunne ikke du være han som sjekka opp ei dame, mener du?

 

 

Klart du kan. Hvis hun er åpen for det, som kusina mi var det. De var begge ensomme. Det MÅ ikke være håpløst ;)

 

Jeg mener det skjer nesten aldri at en pen dame følger etter deg og later som å tlfeldig møte deg fordi hun liker deg slik som med hun andre ;)

Endret av Bruker-292501
Fjernet mye bruk av quotes
Lenke til kommentar

Jeg mener det skjer nesten aldri at en pen dame følger etter deg og later som å tlfeldig møte deg fordi hun liker deg slik som med hun andre ;)

 

 

Nei, det var ikke det som skjedde!!!

De gikk tilfeldigvis (uten å vite om hverandre) på samme snackbar. De hadde altså ikke sett hverandre før, men så hverandre for første gang der. Over en hamburger. Det var selvfølgelig han som begynte å snakke....hun var altfor sjenert...

Endret av Tvillingsjel
Fjernet mye bruk av quotes
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Nei, det var ikke det som skjedde!!!

 

De gikk tilfeldigvis (uten å vite om hverandre) på samme snackbar. De hadde altså ikke sett hverandre før, men så hverandre for første gang der. Over en hamburger. Det var selvfølgelig han som begynte å snakke....hun var altfor sjenert...

 

Og nå er de gift og har barn?

Endret av Bruker-292501
Fjernet mye bruk av quotes
Lenke til kommentar

 

Og nå er de gift og har barn?

 

 

Ja, de har vært gift i ca 20 år og har snart voksne barn ja.

De hadde aldri truffet hverandre om ikke begge på hver sin kant hadde tatt seg en tur ut på egenhånd. (en søndag var det vel) :)

Endret av Tvillingsjel
Fjernet mye bruk av quotes
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, de har vært gift i ca 20 år og har snart voksne barn ja.

Kan slikt skje med en tynn pen og dame og en lubben mann med?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Vil du ha en tynn dame, kan du bli tynn selv. Du må ikke være lubben.

 

 

Så med andre ord, jeg må slanke meg først?

Endret av Bruker-292501
Fjernet mye bruk av quotes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...