Lethargus Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 CPU en pa maskina mi gaar amok med jevne mellomrom, uavhengig av hva jeg driver paa med paa maskina: den topper paa 100% ca hvert 10 sekund.... Noen som hvet hva det kan vaere og hvordan fikse dette???? Takk for alle svar Thomas[/img]
SverreD Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 Hvilket hoverdkort har du. Jeg hadde samme problemet med mit Asus AN7V8X-deluxe. Problemet forsvant når jeg dro ut nettverkskabelen. Dette gjaldt kun Nvidia-nettverksporten. 3com porten fungerer fint, det er den jeg bruker nå. Fant aldri ut hva det skyldtes.
Lethargus Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Skrevet 15. oktober 2003 Har ett Aopen AK-73-Pro sokkel -A hovedkort ATA100 Har funnet ut dette skjer naar jeg kobles opp mot internett, har naa skjedd gang paa gang, og pc laaser seg, men naa plutselig 5 min senere virker alt som det er ok..... men jeg tviler sterkt paa at det stemmer.. har cpu paa ca 15 i snitt naa, stabilt Takk for alle svar.... Thomas
KimNK Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 kan tenkes å være spayware? Kan hende det ja. Last ned Ad-Aware.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå