Gå til innhold

SwiftKey blir gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt SwiftKey på mobilen så lenge jeg kan huske, det er et veldig godt og ikke minst intelligent tastatur som jeg lenge har savnet til iPad. Nye themes er egentlig ikke veldig interessant, men nå som det er gratis skal jeg sørge for å snik-installere appen på mobilene til alle jeg kjenner. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg syntes at det var litt rart at den siste oppdateringa ville ha tilgang til in-app purchases utan at det var opplyst om noken andre forbetringer.

 

Eg har brukt swiftkey lenge og er svært godt fornøgd, men fleire tema og emojis (er det smilies?) har eg ikkje bruk for.

Eg ser derfor eigentleg ingen grunn til å laste ned den siste oppdateringa.

 

 

Men det skal bli spennande å sjå om dei tjener penger på denne omlegginga. Heilt ærlig så kan eg ikkje sjå for meg at det er fleire som driver å kjøper ekstra stasj til appane sine, enn det hadde vært vanlige app kjøpere dersom dei hadde fortsatt sin vanlige markedstaktikk.

 

Swiftkey er jo ein av ytterst få apper som koster penger som nesten er obligatorisk å kjøpe til ein kvar android telefon. Med så gode kritikker og god plassering høgt oppe på app-listene i Play så må det vell være meir penger å tjene på at folk kjøper appen, enn at litt fleire laster ned gratisversjonen og deretter krysser fingrane for at dei nye brukerane er av typen som ikkje kan ha same farge på tastaturet i ei heil veke.

Med 3 gratis themes også for nye brukere så burde det være nok valgmuligheiter til at folk ikkje kjøper fleire themes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...