Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Biller i kjøkkenskap


Anbefalte innlegg

Hei

 

Fant her om dagen en god del biller under kjøkkenskapet. Skapet brukes bare til å oppbevare plastposer og rengjøringsartikkler så hva de gjør der skjønner jeg ikke. Fjernet alt og vasket over skapet uten å egentlig tenke mere over det, men etterhvert har jeg sett flere av dem rundt om i huset.

 

Knipset et bilde av en som koste seg på veggen her om dagen for å prøve å identifisere den.

 

post-187645-0-22098000-1402271857_thumb.jpg

 

Noen som vet hva dette kan være og hvordan man eventuelt blir kvitt den?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som vet hva dette kan være og hvordan man eventuelt blir den?

Du trenger en maskin som kan skifte hjerner.

 

Hahah, liten skrivefeil der :wee:

 

 

 

Utifra det jeg finner ved googling ser det ut som fleskebille kan stemme selv om jeg ikke kan huske at de var spesielt hårete men fargen, flekkene på ryggen og følerne ligner veldig.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Anbefaler TS å lese denne artikkelen på dinside.no: http://m.dinside.no/788821/de-bor-i-matskapet-ditt

- Den beskriver de vanligste skadedyrene vi kan få i hus og hva vi kan gjøre med dem.

Takk for lenken. Skal prøve tipsene der.

 

Men jeg undrer enda litt på hvorfor i alle dager de fant ut at de skulle gjemme seg i et skap som kun inneholder poser og rengjøringsartikkler når de hadde kost seg mye mere i matskapet.

Matskapet ble forresten gått igjennom og vasket for rundt en uke siden og der var det ikke tegn til smådyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...