Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte bør man kjøre kjæresten når ikke ho har lappen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sa, blunk, du bør kjøre henne så ofte som mulig, blunk blunk.

 

If_you_know_what_I_mean.jpg

 

Hint: Det er ikke av hensyn til henne, men av hensyn til deg selv.

 

Fra spøk til Halvor: Du bør gi henne skyss så ofte og langt du gidder, men ikke mer. Du har ingen plikt til å kjøre henne hit og dit, men det er naturlig å gjøre henne en tjeneste i blant hvis hun også gjør tjenester for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hallo! :)

 

Hvor ofte bør man si at man kjøre kjæresten uten og bortskjemme ho/være dumm snill?

 

Hva mener dere? :D

Kjenn etter selv.

 

Regner med du har ambisjoner om å være en som kan si nei, et stødig mannfolk som kan sette grenser.

 

Da er det litt dumt hvis det er sånn "noen på forum sier at jeg ikke bør kjøre henne mer enn sånn og sånn, nå må jeg si nei tror jeg"

 

Som sagt, finn ut selv om du har lyst og tid de gangene det gjelder.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Aldri kjør kvinnfolket ditt noen plass. Hvis hun skal ha skyss får hun haike, busse eller ta lappen. Du skal bare la henne få sitte på hvis du tilfeldigvis skal i samme retning som hun. Da kan du sette henne av i veikanten, men aldri ta ekstra omveier bare for at hun skal slippe å gå et stykke. Sett henne av slik at du kan stoppe, sette henne av og kjøre videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hallo! :)

 

Hvor ofte bør man si at man kjøre kjæresten uten og bortskjemme ho/være dumm snill?

 

Hva mener dere? :D

 

Spørs.

 

Dersom det er snakk om at dere er hjemme hos deg, og hun skal hjem for kvelden synes jeg du bør kjøre henne hver gang. Skulle bare mangle.

 

Synes du det er trøttende, så være litt hos henne av og til.

 

Men hvis hun driver å bare ringe deg som taxi, bør du bare si at du ikke kan.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Aldri kjør kvinnfolket ditt noen plass. Hvis hun skal ha skyss får hun haike, busse eller ta lappen. Du skal bare la henne få sitte på hvis du tilfeldigvis skal i samme retning som hun. Da kan du sette henne av i veikanten, men aldri ta ekstra omveier bare for at hun skal slippe å gå et stykke. Sett henne av slik at du kan stoppe, sette henne av og kjøre videre.

 

Nei, nei, man skal bare la henne sitte på hvis man slipper å stoppe og sette henne av. Be henne åpne døra på passasjersiden og ta en brå venstresving.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor interessert er du i at forholdet skal fortsette? For den dagen du sier nei og begrunner det med at du ikke vil "skjemme henne bort" eller "være dumsnill", den dagen er det over.

 

Et spørsmål om hvor ofte man skal kjøre noen er et spørsmål om prioritering. Du har en begrenset mengde tid, og en begrenset mengde penger. Hvor interessert er du i å prioritere henne over andre ting du kan bruke nevnte tid/penger på, og hvor interessert er du i å risikere å tape henne?

 

Dumsnill er du når du nedprioriterer dine egne interesser i stor grad for å tekkes henne. Det kan ikke knyttes til noe spesifikt antall ganger man kjører noen. Å skjemme noen bort innebærer at man gir vedkommende ufortjente tjenester uten motytelser.

 

Opplever du at du nedprioriterer deg selv? Opplever du at du gir henne mye mer enn hun gir deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...