Gå til innhold

Junifest - BjørnÅgeS - S/H og kvadratisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25.Juni. Svunnen tid. Em-5 med 12-50. Brukte et filter i Nik collection for å få det "litt gammelt".

 

14320533869_3c6113cf19_z.jpgP6250001-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Synes fremdeles du tar utfordringen på strak arm og har relativt høyt nivå. Dagens bilde var artig. Brukt clonestamp på husveggen liksom. ;)

Takk, var nok hel manuell clonestamp fra maleren :)

 

Fin serie med bilder siden sist, badenymfen var herlig, den falt jeg for,. Det tok litt tid før jeg så dine manipulasjoner på husveggen i siste bildet, morsomt.

Som du sier i en annen kommentar - dette er ikke manipulasjon :) Takk for kommentar.

 

Herlig gjenbruk av motiv, forøvrig helt enig i at vippeskjerm er meget hendig. Er egentlig det eneste jeg savner fra Nex-en min..

Takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

28.Juni: Karate-kid - ikke kødd med meg. Nytt objektiv må testes. Olympus 45mm 1.8. Virker meget lovende. Tror jeg kan selge alt Canon utstyr og gå fullt inn med mikro 4/3. Etter at jeg prøvde GX1 og nå EM-5 savner jeg egentlig ikke de store objektivene. Synes bildekvaliteten blir rimelig nær med OM-D og god optikk.

14548697523_82ced4f11b_z.jpgP6280042-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

Fant en trivelig situasjon på Lillehammer. Virker som 3 generasjoner

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært innom tråden din flere ganger, men av en eller annen grunn har jeg ikke lagt igjen noen kommentar...

 

Artig hvordan du klarer å gjøre bilde av vanlige, relativt "kjedelige" ting spennende, tenker da spesielt på verktøyene.

 

Utsikt fra Balke Kirke er jo veldig bra, dramatisk himmel.

 

Sommerfristelse er jo noe så uvanlig som et skikkelig sommerbilde i s/h, de er det ikke så mange av.

 

Prestekragen ble bra, kombinasjonen vanndråper og blomster er jo alltid en vinner, også i s/h.

 

Dagens bilde synes jeg faktisk spoilerbildet er best, artig komposisjon. Men fest-bildet er jo også severdig.

Lenke til kommentar

28.Juni: Portrett av Sigrid. EM-5 med 45mm @ 1.8.

 

14533398081_51039d9882_z.jpgP6290079-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Har vært innom tråden din flere ganger, men av en eller annen grunn har jeg ikke lagt igjen noen kommentar...

Artig hvordan du klarer å gjøre bilde av vanlige, relativt "kjedelige" ting spennende, tenker da spesielt på verktøyene.

Utsikt fra Balke Kirke er jo veldig bra, dramatisk himmel.

Sommerfristelse er jo noe så uvanlig som et skikkelig sommerbilde i s/h, de er det ikke så mange av.

Prestekragen ble bra, kombinasjonen vanndråper og blomster er jo alltid en vinner, også i s/h.

Dagens bilde synes jeg faktisk spoilerbildet er best, artig komposisjon. Men fest-bildet er jo også severdig.

Takk for kommentar :)

Lenke til kommentar

30.Juni Festen er over.... EM-5 med 45mm. Da er denne festen over og jeg klarte å gjennomføre med pingle-nivå. Holdt meg til utfordringen gjennom hele måneden og det skal bli godt å slippe S/H kvadrat på en stund. Har vært lærerikt og givende takket være alle som er innom med kommentarer og innspill.

 

14543371484_8244e2228c_z.jpgP6300004-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Veldig flotte portretter! Prestekragen ble også pen.

Takk

 

Enig med forrige, du har alltid så fine barneportretter

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...