Gå til innhold

ANMELDELSE: Watch Dogs


Anbefalte innlegg

Det er ikke bare maskinkraft og grafikk jeg tenker på med "spillbransjen har blitt en skuff-maskin" men at spill rett og slett er blitt kjedelige, monotone repetisjoner og følger samme mal som alle andre hele veien innenfor alle sjangere. Watchdog virket unikt når det ble vist første gang men nå ser det ut som en dårlig GTA V kopi.

 

Jeg håper virkelig RDR2 beholder personligheten fra RDR.

http://www.ign.com/articles/2014/05/30/red-dead-redemption-2-looks-more-likely-than-ever

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd RDR har null interesse så lenge det er et konsoll spill da :)

 

Glad jeg blir "styrt" av hvilke spill jeg vil spille og ikke av hvilke plattform det måtte være på. Om jeg hadde vært en hardware entusiast isteden for en spill entusiast så hadde jeg gått glipp av noen av dem beste spillene som er blitt laget.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er dette spillet virkelig så dårlig? Jeg hadde tenkt å kjøpe det neste pengedag

 

 

Det er ikke bare maskinkraft og grafikk jeg tenker på med "spillbransjen har blitt en skuff-maskin" men at spill rett og slett er blitt kjedelige, monotone repetisjoner og følger samme mal som alle andre hele veien innenfor alle sjangere. Watchdog virket unikt når det ble vist første gang men nå ser det ut som en dårlig GTA V kopi.

 

Jeg håper virkelig RDR2 beholder personligheten fra RDR.

http://www.ign.com/articles/2014/05/30/red-dead-redemption-2-looks-more-likely-than-ever

Satser mer på en bully 2, ser ikke for med at red dead redemption får en oppfølger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Oppfølger til RDR er en "no brainer", det ble også nylig bekreftet at de vil fortsette med serien(som linken over beskriver). Bully 2 er mer usikkert. Det virker som Bully 2 var i uvikling, men at det har blitt kansellert eller utsatt da studioet som lagde Bully ble lagt ned for et par år siden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Oppfølger til RDR er en "no brainer", det ble også nylig bekreftet at de vil fortsette med serien(som linken over beskriver). Bully 2 er mer usikkert. Det virker som Bully 2 var i uvikling, men at det har blitt kansellert eller utsatt da studioet som lagde Bully ble lagt ned for et par år siden.

Jeg håper dem kan reversere slutten i rdr 2 i en oppfølger. Slutten var bare teit og irriterendes

 

Hadde vært kult visst dem starta spillet med den scena hvor dem rusher til gården for å angripe men at denne gangen blir slutt resultatet annerledes ;)

 

Har sett et par artikler om bully 2 de siste årene, de siste som sent som sist år. Det jeg skulle likt å se mer enn rdr er gun 2. Eneren var alt for kort og en oppfølger kunne blitt helt fantastisk

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Tok selv lang tid før jeg klarte å sette meg ned for å ville spille gjennom Watch Dogs. Selv hadde jeg bare koset meg i byen. Cruiset rundt. Skutt ned folk ala GTA stil, stjelt biler, holdt generelt kaos og selvfølgelig tadd spider-tank mindtrips ganske mange gang.

 

Er nå ett par uker siden jeg kom gjennom Watch Dogs, men jeg må si at spillet er langt ifra så dårlig som folk skal ha det til. Problemet er som sagt hype toget. Når man klarer å komme over hype toget så er fortsatt Watch Dogs er både artig og er bra spill. Langt ifra perfekt, men underholdende. Skytingen i spillet er utrolig gøy, grafikken er pen, å lese profilen til folk på gata har en viss lol-faktor, oppdragene i spillet er varible nokk til å være spennende og er aldri kjedelige og historien er engasjerende nokk til å ville spille gjennom(min mening, men kommer ikke til å vinne noen awards.

 

Betalte selv 350kr for det til PC og angrer ikke. Kan skjønne de som betalte nærmere eller over 1000kr for det er det ikke værd. Etter jeg runnet story delen så vurderte jeg season pass ettersom jeg da hadde virkelig bynt å like spillet veldig godt. Blir garantert å spille gjennom spillet igjen.

 

 

Men !

 

Selv så likte jeg ikke helt kjøretøysfysikken i spillet etter å ha brukt så mange timer på GTAV. Føltes mer som å gå tilbake til Saints Row 3, bare "litt" forbedret.

 

Derimot hackingen som du kan gjøre på forsjellige måter er underholdende. Å hacke seg til penger fra folk på gaten er tilfredstillende de første par gangene, men blir fort litt som en jobb man bare gjør bare for å ha mye penger i spillet.

 

Du kan fort samle inn penger fra både å gjøre oppdrag og å hacke til deg penger fra folk på gaten, men akkurat slik som GTA4 så har du ikke mye spennende å bruke pengen på. Største summene av pengene du samler inn kan du bruke på å låse opp biler som du da kan "spawne" når du vil inn i spillet. Greit det, men selv så syns jeg det er artigere bare å stjele dem. Håper Ubisoft tar en lekse fra Rockstar og setter inn mere ting bare for "gøy" i Watch Dogs 2 som kan kjøpes for ingame penger som da er f.eks kjøretøy som du ikke kan finne og stjele på gaten. Tanks omså.

 

 

Er egentlig en "Sucker" etter ubisoft sine spill. Kan nærmest garantere at jeg blir å kjøpe Watch Dogs 2 ettersom det er ett open world spill, men jeg håper på mange forbedringer.

 

Her er 8 som jeg kom på.

 

1. Finn på en ny måte å finne folk som har penger som kan hackes, å bare se dem dukke opp hele tiden er litt vel enkelt.

 

2. Mye, MYE, større utvalg av klær. Greit den frakken med hele 2 forsjellige caps var jo fine med de ørten forsjellige stilene de kom i. Men har lyst å se HELT andre klær. Ikke helt andre textures med samme stil.

 

3. Større variasjon i våpen + muligheten til å lagre vekk de våpnene som er kjøpt som man ikke lenger har lyst å ha med seg.

 

4. Muligheten til å banke sivile. Just cause. Man kan skyte dem, men ikke banke dem. That doesn't make sense.

 

5. Bedre kjørefysikk

 

6. Muligheten til å skyte ifra kjøretøy

 

7. Muligheten til å sikte kamera høyere for å ta ut helikoptre fra bil.

 

8. Bedre musikk på radioen. Blandt all musikk som var der så likte æ så å si kun Alice Cooper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...